Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Experience Katerini

  • Δυναμώνει η παρουσία στα social media

Μια ακόμη πρωτοβουλία ανάδειξης και προβολής του Δήμου Κατερίνης είναι σε εξέλιξη, ενισχύοντας την παρουσία της περιοχής μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσα από την επίσημη τουριστική σελίδα Experience Karerini.

Ήδη ενεργοποιήθηκαν οι λογαριασμοί  στα τρία βασικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης: Facebook – Instagram – Tik Tok με τον τίτλο Experience Katerini, ως μία σύνδεση με τη συνολική ψηφιακή προβολή της Περιφερειακής Ενότητας «Experience Pieria».

Βασικός στόχος της παρουσίας του Δήμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με μεγάλη απήχηση στη νεολαία, αποτελεί η ανάδειξη της περιοχής μας, σε έναν από τους πρώτους προορισμούς πανελλαδικά, όλες τις εποχές του χρόνου.

«Στο στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου συμπεριλαμβάνεται η δυναμική τουριστική προβολή και ανάπτυξη του Δήμου Κατερίνης. Παράλληλα με τις άλλες ενέργειές μας, ξεκινάμε την παρουσία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», αναφέρει ο δήμαρχος Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος, προσκαλώντας τους χρήστες των social media να ακολουθήσουν τα «ίχνη του Δήμου μας και όταν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν», να επισκεφθούν την περιοχή μας.

Στην ενεργοποίηση των λογαριασμών τουριστικού ενδιαφέροντος, αναφέρθηκε και ο αντιδήμαρχος Δόμησης και Τουρισμού Γιώργος Νταντάμης, τονίζοντας πως σκοπός τους είναι η παρουσίαση των μοναδικών σημείων και των κρυφών ομορφιών της Κατερίνης και της ευρύτερης περιοχής. Ο κ. Νταντάμης σημείωσε, πως «η ταυτόχρονη προβολή, σημείων, τοπίων, αλλά και στιγμών που αναδεικνύουν τη μοναδικότητα του Δήμου μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποτελεί ένα μόνο τμήμα του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Προβολής Δήμου, το οποίο καθημερινά εξελίσσεται και όποτε κρίνεται απαραίτητο, προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα και νέες συνθήκες».

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2020 – 2021

Για  πρώτη φορά ο Δήμος Κατερίνης έκανε μια συντονισμένη προσπάθεια να ενώσει τους σημαντικότερους τοπικούς φορείς που σχετίζονται με τον τουρισμό και μέσα από έναν γόνιμο διάλογο και συνεργασία, να  τεθούν τα θεμέλια για ένα κοινό μέτωπο με στόχο την ανάδειξη του τουρισμού στην περιοχή και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας[1]. Με γνώμονα την ανάγκη αυτή ο Δήμος προχώρησε για πρώτη φορά στη συγκρότηση της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Κατερίνης.

Μέσα από τις συνεδριάσεις της επιτροπής αυτής αναδεικνύονται τα προβλήματα, γίνονται προτάσεις και στο βαθμό που είναι εφικτό, είτε υλοποιούνται είτε αποτελούν έναυσμα για επιπλέον δράσεις και ενέργειες των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου Κατερίνης.

Η προσπάθεια αυτή συνέπεσε με την πρωτοφανή και παγκόσμια υγειονομική κρίση, με τις γνωστές οικονομικές και κοινωνικές προεκτάσεις, με τον τουρισμό να αποτελεί τον κλάδο με τις μεγαλύτερες απώλειες.

Τα δεδομένα άλλαξαν και για τον Δήμο, ο οποίος παρά τον έγκαιρο προγραμματισμό και σχεδιασμό που έκανε, μέσω της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, αναγκάστηκε να προσαρμόσει τις δράσεις του στις νέες συνθήκες και τους χρόνους, τους οποίους επέβαλαν οι αποφάσεις της Κεντρικής Κυβέρνησης (άνοιγμα ξενοδοχείων, άνοιγμα συνόρων, περιορισμοί στις μετακινήσεις, ζητήματα στον κλάδο του επισιτισμού).

Η αντίδραση υπήρξε άμεση, με τον Δήμο Κατερίνης να κινείται  σε δύο κυρίως άξονες. Ο πρώτος άξονας αφορούσε στην ένταξη της περιοχής του Δήμου στον Τουριστικό χάρτη και τη δημιουργία δικτύων συνεργασίας.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να γίνει ιδιαίτερη αναφορά στην εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στην πόλη μας, στις 30/06/2020 και αφορούσε στο διακρατικό πρόγραμμα για τον αργό τουρισμό «Med Pearls»[2]. Λεπτομέρειες του προγράμματος παρουσιάστηκαν από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Θεσσαλονίκης. Ένας από τους προτεινόμενους προορισμούς του προγράμματος είναι η περιοχή της Πιερίας. Μέσω του προγράμματος «Med Pearls», ο Δήμος Κατερίνης έχει τη δυνατότητα να γίνει γνωστός, ως προορισμός, από τα υπόλοιπα κράτη που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, ενώ ταυτόχρονα να συμμετάσχει στην προώθηση ενός νέου και με αρκετά μεγάλη απήχηση τουριστικού προϊόντος, αυτό του «αργού τουρισμού».

Ο δεύτερος άξονας αφορούσε στη στροφή της προβολής προς τον εσωτερικό τουρισμό. Mια σειρά από δεδομένα, που θα μας επέτρεπαν να στραφούμε στους επισκέπτες του εξωτερικού, πλέον δεν ίσχυαν, αλλά και ζητήματα όπως τα χερσαία σύνορα, απαγορεύσεις σε επισκέπτες από συγκεκριμένα κράτη κ.α. ήταν σε άμεση εξάρτηση από τα δεδομένα που σχετίζονταν με τη διάδοση του covid-19.

Η καμπάνια του Δήμου, «ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ», τόνιζε εκτός από τους ελκυστικούς παράγοντες της περιοχής (ποιότητα θαλασσών, επίπεδο παροχής υπηρεσιών κ.α.), και την ασφάλεια για τον επισκέπτη, διότι η περιοχή μας προέρχονταν από ένα γενικό lock down, όπως και οι επισκέπτες στους οποίους απευθυνόταν.

Ο σχεδιασμός και η επιλογή του υλικού προβολής, των μέσων που το επικοινώνησαν  με το κοινό και ο χρόνος της προβολής, έγινε με ιδιαίτερη προσοχή και πάντα με την σύμφωνη γνώμη του ΕΟΤ. Ενδεικτικά αναφέρουμε την προβολή του Δήμου Κατερίνης για το καλοκαίρι του 2020 σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα μαζικής ενημέρωσης διαφόρων περιοχών (Θεσσαλονίκη, Ημαθία, Καστοριά, Πέλλα, Τρίκαλα, Ρέθυμνο), σε ραδιόφωνο[3] και τηλεόραση[4] με αντίστοιχα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, σε εξειδικευμένα τουριστικά περιοδικά πανελλήνιας κυκλοφορίας στην ελληνική και την αγγλική (GREECE IS και ΔΙΑΚΟΠΕΣ) , και στην εξειδικευμένη τουριστική τηλεοπτική εκπομπή «ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ[5]», που προβάλλεται στο εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικό κανάλι «STAR».

Στον παρακάτω πίνακα  γίνεται μια αναλυτική περιγραφή του κόστους της τουριστικής προβολής του Δήμου Κατερίνης για το καλοκαίρι του 2020.

[1] https://www.youtube.com/watch?v=zTDAUD7sHrA

[1] https://www.youtube.com/watch?v=I1Labp3G0JY [

1] https://www.youtube.com/watch?v=CFWYSmepvJI

Α/ΑΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΑΠΑΝΗΣΠΕΡΙΟΧΗΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑΑΞΙΑ ΦΠΑ 24%ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΑ
1ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ SPOT 60,0014,4074,40
2ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ – ΟΛΟΣΕΛΙΔΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ 1.500,00360,001860,00
3ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GREECE IS – ΟΛΟΣΕΛΙΔΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΕΔΚΟΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ 1.000,00240,001.240,00
4ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 30 ΛΕΠΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», ΤΟΥ STAR 1.500,00360,001860,00
5ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (PROMO VIDEO)ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2 ΛΕΠΤΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ SOCIAL MEDIA KAI ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ 800,00192,00992,00
6ΑΤΛΑΣ TV – ΜΕΤΑΔΟΣΗ PROMO VIDEO 500,00120,00620,00
7ΑΝΤΕΝΕΣ ΡΑΔΙΟ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΡΑΔΙΟΦΟΝΙΚΟΥ SPOTΚΑΣΤΟΡΙΑ161,2538,70199,55
8GR TIMES – ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΜΑΚΕΤΑΣΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ150,00(ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΦΠΑ)150,00
9EUROPE ONE- ΜΕΤΑΔΟΣΗ PROMO VIDEOΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ300,0072,00372,00
10FOUIT.GR- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΚΑΙ LINK ME TO SITE TOY ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣΚΑΣΤΟΡΙΑ250,0060,00310,00
11ΡΕΘΕΜΝΟΣ – ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ- ΜΙΑ ΗΜΙΣΕΛΙΔΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΡΕΘΥΜΝΟ280,0067,20347,20
12Rethnea.gr- SITE – ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΜΑΚΕΤΑΣΡΕΘΥΜΝΟ500,00120,00620,00
13ΠΕΛΛΑ NEWS – ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ – ΗΜΙΣΕΛΙΔΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΠΕΛΛΑ180,0043,20223,20
14ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ – ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΜΑΚΕΤΑΣΒΕΡΟΙΑ400,0096,00496,00
15ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ – ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΜΑΚΕΤΑΣΠΕΛΛΑ220,0052,80272,80
16ΗΜΕΡΗΣΙΑ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ – ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΜΑΚΕΤΑΣΒΕΡΟΙΑ1.200,00288,001488,00
17ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ –ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΜΑΚΕΤΑΣΤΡΙΚΑΛΑ600,00144,00744,00
18Trikalaidees.gr-ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ – ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑΤΡΙΚΑΛΑ500,00  120,00620,00
19SENTRA.COM – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣΚΑΣΤΟΡΙΑ150,00 150,00
20ALPHA 94.7 – ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ ΣΠΟΤΚΑΣΤΟΡΙΑ100,0024,00124,00
21Trikalavoice – ONLINE ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΤΡΙΚΑΛΑ500,00120,00620,00
ΣΥΝΟΛΟ10.851,252.532,3013.383,15

     ΠΙΝΑΚΑΣ 1, ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΑΠΑΝΩΝ – ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020

Ιδιαίτερης σημασίας υπήρξε και η ολοκλήρωση του προγράμματος «Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προορισμών (DMS)». Φορέας χρηματοδότησης είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με κωδικό έργου ΣΑ2018ΕΠ00810179.

Στόχος του προγράμματος ήταν η δημιουργία και η πιλοτική λειτουργία ενός δικτύου για την τουριστική ανάπτυξη και διαχείριση, το οποίο θα λειτουργεί μέσω ενός Ηλεκτρονικού Συστήματος Διαχείρισης Προορισμών, και θα δίνει τη δυνατότητα στους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής να πλοηγούνται εικονικά στην περιοχή και να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τα τουριστικά, πολιτιστικά, περιβαλλοντικά και ιστορικά αξιοθέατα της περιοχής με τη μορφή ενός διαδραστικού πολυμεσικού υλικού.

Στην πραγματικότητα υπάρχει στη διάθεση του Δήμου ένα εξελιγμένο λειτουργικό τμήμα με δυνατότητα να προσφέρει κάθε είδους πληροφορία σχετικά με: διαμονή, περιοχές αυξημένου τουριστικού ενδιαφέροντος, γεγονότα, υπηρεσίες και κάθε είδους χρήσιμες πληροφορίες για τον επισκέπτη ακόμα και από το στάδιο σχεδιασμού των διακοπών του.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της υλοποίησης του συστήματος στις 02/03/2021 πραγματοποιήθηκε μια διαδικτυακή ημερίδα προκειμένου να παρουσιαστεί το πρόγραμμα.

Από την αρχή της θητείας στην Αντιδημαρχία τουρισμού έγινε πράξη η λογική της εξωστρέφειας, της συνεργασίας και  της ανταλλαγής καλών πρακτικών. Για αυτό τον λόγο έχουν γίνει συναντήσεις και έχουν διατηρηθεί επαφές, οι οποίες μπορούν να εξελιχθούν και σε συνεργασίες με τον Υπουργό Τουρισμού, τον Δήμο Βόλου, τον Δήμο Θεσσαλονίκης, τον Δήμο Κυθήρων και πολλούς άλλους φορείς οι οποίοι έχουν μια επιτυχή πορεία μέσα στον χρόνο στην τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής.

Με πλήρη συναίσθηση των δύσκολων συνθηκών που επέβαλε η παρατεταμένη περίοδος της πανδημίας, με πρωτοβουλία του Δήμου, μέσω των γραφείων του ΕΟΤ στάλθηκαν ευχαριστήριες επιστολές, οι οποίες δημοσιεύθηκαν σε τοπικά μέσα ενημέρωσης διαφόρων βαλκανικών χωρών. Μέσα από τις επιστολές αυτές ευχαριστήσαμε τους τουρίστες των χωρών αυτών για την πολυετή στήριξη τους, και τους προσκαλέσαμε να επισκεφθούν ξανά τον Δήμο Κατερίνης με το πέρας της πανδημίας.

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Κατερίνης καθ΄όλο το διάστημα της θητείας του παραμένει ενήμερος και είναι ανοιχτός σε προκλήσεις συζήτησης και ενημέρωσης για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του. Ενδεικτική είναι η συμμετοχή του Αντιδημάρχου σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Πιερίας σχετικά με τους τουρισμό στον Νομό Πιερίας.

Σημαντική επίσης είναι για την αντιδημαρχία η δημιουργία όλων των προϋποθέσεων που θα καταστήσουν τον Δήμο Κατερίνης έναν προορισμό, στον οποίο ο τουρίστας θα απολαύσει μια ολοκληρωμένη εμπειρία από τη διαμονή του.

Για αυτό τον λόγο υπάρχει μια αρμονική και συντονισμένη συνεργασία με τις υπόλοιπες υπηρεσίες του Δήμου, πάνω σε ζητήματα που σχετίζονται με τον τουρισμό. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα «Γαλάζιες σημαίες», τα sea tracks και οι υποδομές για ΑΜΕΑ, η ναυαγοσωστική κάλυψη και προτάσεις για έργα υποδομής που θα αναδείξουν την περιοχή και θα ενισχύσουν τον Δήμο ως τουριστικό προορισμό, αποτελούν προτεραιότητα για την Αντιδημαρχία Τουρισμού.

Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου για τον Δήμο Κατερίνης, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του digital marketing, ως εργαλεία εξωστρέφειας και επανεκκίνησης του τουριστικού προϊόντος της περιοχής θα θέσουν τις βάσεις για το μέλλον.

Το πρόγραμμα εκπονείται από μια εξειδικευμένη εταιρεία στην προώθηση τουριστικών προορισμών με κόστος 24.800,00€ με την πρώτη φάση, την προώθηση στα social media, να είναι ήδη σε εφαρμογή.

Στον παρακάτω πίνακα γίνεται αναφορά στα κυριότερα σημεία του στρατηγικού σχεδίου για τον Δήμο Κατερίνης. Στο πρόγραμμα αυτό έχουν περιληφθεί και κάποιες από τις προτάσεις των εκπροσώπων στην Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής.

Δημιουργία και κατάθεση στο δήμο Κατερίνης φωτογραφικού υλικού (image bank) ελεύθερο δικαιωμάτων για κοινή χρήση. Σχέδιο προγράμματος ψηφιακού μάρκετινγκ και επικοινωνίας Δήμου Κατερίνης. Κατάθεση μελέτης στρατηγικής ψηφιακής προβολής του προορισμού. 
Κατάθεση σχεδίου εξέλιξης και ανάλυση των αποτελεσμάτων της ψηφιακής καμπάνιας προβολής του προορισμού δήμου Κατερίνης. Αναφορά πολιτικών δικτύωσης του δήμου. Ολοκληρωμένη πρόταση ανάδειξης θεματικών τουριστικών πλεονεκτημάτων και προτάσεων εναλλακτικού τουρισμού με ειδική μελέτη και αναφορά στο θρησκευτικό-προσκυνηματικό τουρισμό.
Κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης τοπικού αφηγήματος και σήματος εννοιολογικής αναφοράς για το εξωτερικό (branding) με τεκμηριωμένη έκθεση αναφοράς στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προορισμού. Κατάθεση πρότασης για την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας.
Έκθεση διαβούλευσης σχεδιασμού branding δήμου Κατερίνης. Κατάθεση πρότασης για τον ενισχυτικό ρόλο του δήμου στη δημιουργία δικτύου (cluster) επαγγελματιών πιστοποιημένων για την προώθηση τοπικών προϊόντων.
Έκθεση υλοποίησης ημερίδας και παρουσίασης του νέου αφηγήματος και σήματος εξωστρέφειας του δήμου Κατερίνης
Κατάθεση απολογιστικής έκθεσης πεπραγμένων και προτάσεων για τη συνέχεια της πολιτικής τουριστικής ανάπτυξης

 ΠΙΝΑΚΑΣ 2, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ

Όλο αυτό το διάστημα, έγινε μια σοβαρή προσπάθεια, χωρίς αποκλεισμούς, για τον τόπο μας, με όραμα την ανάδειξη του Δήμου Κατερίνης, ως τουριστικό προορισμό, την τοποθέτηση του στη θέση που πραγματικά αξίζει στην ελληνική και διεθνή τουριστική αγορά, την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και έναν τουρισμό 365 ημερών, χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.


[1] Μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Κατερίνης – https://diavgeia.gov.gr/search?query=ada:%226%CE%A51%CE%9A%CE%A9%CE%95%CE%A4-%CE%A6%CE%A18%22&page=0 (ΑΡΧΙΚΗ ΑΠΟΦ.ΔΣ), https://diavgeia.gov.gr/search?query=ada:%229%CE%A839%CE%A9%CE%95%CE%A4-%CE%9B%CE%9A%CE%91%22&page=0&advanced=false&sort=relative, (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ – ΙΣΧΥΟΥΣΑ)

[2] https://thessaloniki.gr/med-pearls/

[3] https://www.youtube.com/watch?v=zTDAUD7sHrA

[4] https://www.youtube.com/watch?v=I1Labp3G0JY

[5] https://www.youtube.com/watch?v=CFWYSmepvJI

ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2020

Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

Γεώργιος Δ. Νταντάμης

2351350476

antidimarxos.poleodomias@katerini.gr

Διοικητική υποστήριξη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

Παναγιώτα Κουτλουμπάση

2351350542

gkout@katerini.gr

Α. ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Με το παρόν ο Δήμος Κατερίνης αποσκοπεί στον Σχεδιασμό και τη δημιουργία ενός προγράμματος τουριστικής προβολής για το έτος 2020.

Λαμβάνοντας υπόψιν:

  1. Τις σύγχρονες τάσεις στον τουρισμό και το τουριστικό Marketing.
  2. Τις νέες τεχνολογίες.
  3. Τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης.
  4. Τις δυνατότητες συνεργασίας του Δήμου με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις και τη δημιουργία επαφών με φορείς του τουρισμού από το εξωτερικό.
  5. Τις δυνατότητες συνεργασίας με όμορους Δήμους και άλλους τοπικούς φορείς για τη δημιουργία ολοκληρωμένων προτάσεων.
  6. Τις δυνατότητες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Δήμου για την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού 365 ημέρες τον χρόνο.
  7. Την ανάγκη για τουριστική ανάπτυξη χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.
  8. Την ανάγκη για ανταλλαγή καλών πρακτικών με φορείς του τουρισμού (σε εθνικό και διεθνές επίπεδο).
  9. Την ανάγκη για δημιουργία τουριστικού προφίλ του Δήμου Κατερίνης.
  10. Την ανάγκη για επαναπροσδιορισμό του τουριστικού προϊόντος.
  11. Την ανάγκη για εξεύρεση αγορών – στόχων και άνοιγμα του τουριστικού προϊόντος σε νέες αγορές.
  12. Την ανάγκη για προώθηση των τοπικών προϊόντων.
  13. Την ανάγκη για διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος από τον ανταγωνισμό.
  14. Την ανάγκη για τοποθέτηση του τουριστικού προϊόντος στις αγορές.
  15. Την ανάγκη για μια δυναμική παρουσία ως τουριστικός προορισμός.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει συγκεκριμένες δράσεις τουριστικής προβολής.

Β ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ – ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

  1. Το άρθρο 30 του Ν.3498/2006 (ΦΕΚ230/Α΄) περί τουριστικής προβολής των φορέων του στενού και ευρύτερου Δημοσίου τομέα.
  2. Την υπ΄αριθμ. Πρωτ. 15566/2011 εγκύκλιο του Τμήματος Τουριστικής Πολιτικής της Διεύθυνσης Τουριστικής Πολιτικής και Συντονισμού του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού «Κατευθύνσεις για την ορθή εφαρμογή της διαδικασίας παροχής σύμφωνης γνώμης που ορίζεται στο άρθρο 30 του Ν.3498/2006 (ΦΕΚ230/Α΄) «περί τουριστικής προβολής των φορέων του στενού και ευρύτερου Δημοσίου τομέα», σύμφωνα με το οποίο: διαφημιστικά προγράμματα και γενικά ενέργειες (εκθέσεις, διαφημιστικές καταχωρήσεις κλπ) που αφορούν την τουριστική προβολή της χώρας ή περιοχών της στο εσωτερικό ή εξωτερικό, τα οποία καταρτίζονται από οποιονδήποτε φορέα του στενού ή ευρύτερου δημοσίου τομέα, πρέπει να τελούν σε πλήρη εναρμόνιση προς τον σχεδιασμό και τους στόχους του προγράμματος τουριστικής προβολής που καταρτίζει το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), για αυτό και θα πρέπει να ζητείται η σύμφωνη γνώμη της Γενικής Γραμματείας Τουρισμού του ΥΠΠΟΤ πριν την υλοποίησή τους.
  3. Την 14840/25-10-2012 Εγκύκλιο του Υπουργείου Τουρισμού, σύμφωνα με την οποία οποιαδήποτε ενέργεια Τουριστικής Προβολής από πλευράς των Δήμων, ανεξάρτητα αν εκτελείται με χρηματοδότηση από πόρους, εθνικούς ή ευρωπαϊκούς ή ίδιους πόρους του φορέα υλοποίησής τους, πρέπει να τελεί σε πλήρη εναρμόνιση προς το γενικό σχεδιασμό και την εξυπηρέτηση των στόχων του Υπουργείου Τουρισμού.

Οι φορείς τουριστικής αυτοδιοίκησης οφείλουν να καταρτίζουν ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής και να υποβάλλεται στη Διεύθυνση Τουριστικής Πολιτικής και Συντονισμού για την παροχή σύμφωνης γνώμης. Το πρόγραμμα θα πρέπει να περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών προβολής του φορέα, είτε αυτές θα υλοποιηθούν με αυτεπιστασία είτε με ανάδοχο. Οι ενέργειες θα πρέπει να έχουν οριστικοποιηθεί και να προσδιορίζονται αναλυτικά και συγκεκριμένα.

  1. Την υπ΄αριθμ. 514666/24-12-2014 απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Ε.Ο.Τ. με θέμα «Διαδικασία αρμοδιότητας παροχής σύμφωνης γνώμης σε προγράμματα και σε ενέργειες Τουριστικής Προβολής των Περιφερειών και των Δήμων», με την υπ΄αριθμ. 14840/25-10-2012 Εγκύκλιο του Υπουργείου Τουρισμού, σύμφωνα με την οποία «οποιαδήποτε ενέργεια Τουριστικής Προβολής από πλευράς των Δήμων, ανεξάρτητα αν εκτελείται με χρηματοδότηση από πόρους Εθνικούς ή ευρωπαϊκούς ή ίδιους πόρους του φορέα υλοποίησής τους, πρέπει να τελεί σε πλήρη εναρμόνιση προς το γενικό σχεδιασμό και την εξυπηρέτηση των στόχων του Υπουργείου Τουρισμού». Οι φορείς τουριστικής Αυτοδιοίκησης οφείλουν να καταρτίζουν ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής και να υποβάλλεται στη Διεύθυνση Τουριστικής Πολιτικής και Συντονισμού για την παροχή Σύμφωνης γνώμης.

Το πρόγραμμα θα πρέπει να περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών προβολής του φορέα, να έχουν οριστικοποιηθεί και να προσδιορίζονται.

Συγκεκριμένα από:

  • Άρθρο 9, Ν. 2328/95, «Διαφημιστική δραστηριότητα του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα

Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης, Εθνικής Οικονομίας, Οικονομικών, Εμπορίου και Τύπου και Μ.Μ.Ε. ρυθμίζονται τα σχετικά με τις διαφημιστικές και άλλες συναφείς δραστηριότητες του Δημοσίου, των κρατικών νομικών προσώπων και των επιχειρήσεων και οργανισμών του ευρύτερου δημόσιου τομέα και ιδίως :

α) Η διαδικασία και τα κριτήρια επιλογής των αναδόχων διαφημιστικών εταιρειών.

β) Η κατανομή διαφημιστικής δαπάνης στα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ενημέρωσης, έτσι ώστε να ενισχύονται τα περιφερειακά μέσα ενημέρωσης. Το ποσοστό συμμετοχής των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) στην κατανομή της συνολικής δαπάνης του ευρύτερου δημόσιου τομέα είναι τουλάχιστον τριάντα τοις εκατό (30%). [5]

γ) Η οργάνωση κοινών διαφημιστικών εκστρατειών, η ανάληψη εκδόσεων, η οργάνωση συνεδρίων ή εκδηλώσεων ή χορηγιών συνεδρίων, αφιερωμάτων στα μέσα ενημέρωσης και άλλων συναφών δραστηριοτήτων, καθώς και η ανάπτυξη κάθε άλλης πρωτοβουλίας αναγκαίας για την εκπλήρωση των σκοπών των φορέων του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

δ) Η τήρηση της δεοντολογίας των διαφημίσεων και των προδιαγραφών της εκάστοτε ισχύουσας νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της εθνικής νομοθεσίας, κυρίως ως προς την τηλεοπτική ή ραδιοφωνική διαφήμιση και

ε) κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.

στ) Στη διαδικασία επιλογής των αναδόχων διαφημιστικών εταιρειών πρέπει να μετέχει εκπρόσωπος της πιο αντιπροσωπευτικής ένωσης των διαφημιστικών εταιρειών που αναπτύσσουν δραστηριότητα στην Ελλάδα. [1] [2]

  • Π.Δ. 261/1997
  • Άρθρο 75, παρ.8, Ν.3463/2006 περί αρμοδιοτήτων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, «Η εκπόνηση, υλοποίηση και η συμμετοχή σε προγράμματα για την τουριστική ανάπτυξη των  περιοχών τους και την προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού, καθώς και η δημιουργία  θερέτρων και άλλων εγκαταστάσεων αναψυχής και διακοπών»

Γ. ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Λαμβάνοντας υπόψη τις διεθνείς τάσεις στον τουρισμό και τους στόχους που τέθηκαν από την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Κατερίνης, οι βασικοί άξονες στους οποίους θα κινηθεί ο Δήμος, θα περιλαμβάνουν τον σχεδιασμό και παραγωγή εντύπων, τη συμμετοχή του Δήμου Κατερίνης σε Συνέδρια και Εκθέσεις σχετικές με τον Τουρισμό, τη χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών για την επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος του Δήμου.

Επιπλέον, θα γίνει μια προσπάθεια για τη δημιουργία ενός προγράμματος με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις, καθώς και ένας προϋπολογισμός για τον καθορισμό του κόστους σε ετήσια βάση.

Το πρόγραμμα της τουριστικής ανάπτυξης και προβολής του Δήμου Κατερίνης δεν είναι μονοδιάστατο. Αντιθέτως, περιλαμβάνει το σύνολο της χωρικής αρμοδιότητας του Δήμου Κατερίνης, ώστε να τονίσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής και την ανάδειξή της ως έναν προορισμό τεσσάρων εποχών, με ένα εύρος δραστηριοτήτων για τους επισκέπτες, αλλά και τους δημότες που θέλουν να γνωρίσουν καλύτερα τον τόπο τους.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2020

  1. ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
  • Δημιουργία Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Κατερίνης.
  • Καταγραφή πραγματικών δεδομένων σχετικών με τον τουρισμό (αριθμός κλινών, αριθμός αφίξεων, δημογραφικά χαρακτηριστικά τουριστών, δομές, προσφερόμενο τουριστικό προϊόν, διάρκεια τουριστικής σεζόν, καταγραφή υποδομών, προσβασιμότητα, συνδρομή στη δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων που απευθύνονται σε επαγγελματίες και εργαζόμενους στον τουρισμό κ.λ.π).
  • Δημιουργία «Brand name» και τουριστικής ταυτότητας του Δήμου Κατερίνης.
  • Επαναπροσδιορισμός Τουριστικού Προϊόντος και ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, εμπλουτισμός υπάρχοντος τουριστικού προϊόντος με βάση τις διεθνείς τάσεις στον τουρισμό.
  • Εντοπισμός αγορών και ομάδων στόχων.
  • Αποτύπωση των τρόπων και των μέσων προώθησης και προβολής του Δήμου Κατερίνης ως προορισμού.
  • Οργάνωση και στελέχωση της Αντιδημαρχίας Τουρισμού του Δήμου Κατερίνης με κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό και συνεργασία με την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και προβολής του Δήμου Κατερίνης.
  • Προτάσεις και διερεύνηση των προσφορότερων μεθόδων προώθησης και προβολής του Δήμου Κατερίνης ως προορισμού και των τουριστικών του προϊόντων.
  • Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικές με το παραγόμενο διαφημιστικό/προωθητικό υλικό και την κάλυψη των προδιαγραφών που αυτό θα πρέπει να καλύπτει.
  • Δημιουργία χρονοδιαγράμματος για τη δημιουργία του προωθητικού υλικού και της διάθεσής του.
  • Επικοινωνία των τουριστικών Προϊόντων με τις αγορές στόχους και τους φορείς τουρισμού των αγορών αυτών (ταξιδιωτικοί πράκτορες, δημοσιογράφοι ταξιδιωτικών άρθρων, blogs).
  • Επικοινωνία και προώθηση των τουριστικών προϊόντων με τη χρήση νέων τεχνολογιών και digital marketing.
  • Έκδοση εντύπων με πληροφορίες, προτάσεις και χάρτες.
  • Δημιουργία εντύπων χαρτών με προτεινόμενες διαδρομές σε περιοχές με αυξημένο τουριστικό ενδιαφέρον.
  • Τα έντυπα θα κυκλοφορούν στην ελληνική και την αγγλική και σε κάποια από τις γλώσσες των αγορών στόχων.
  • Δημιουργία μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου Κατερίνης για τον τουρισμό και διαχείριση των λογαριασμών.
  • Δημιουργία ιστοσελίδας Αντιδημαρχίας τουρισμού.
  • Δημιουργία εφαρμογής πληροφορικής για τον επισκέπτη του Δήμου DMS (σημαντικότερα μνημεία, μουσεία, διαδρομές, χάρτες, πληροφορίες για μνημεία και ξενάγηση σε αυτά, προτάσεις για δραστηριότητες κλπ).

ΣΤΟΧΟΙ ΔΡΑΣΗΣ: Μια ολοκληρωμένη και επιστημονική προσέγγιση και διαχείριση του Τουρισμού που αναπτύσσεται στα όρια της χωρικής ευθύνης του Δήμου Κατερίνη. Η δημιουργία εντύπων και η τοποθέτηση και διανομή τους στις τουριστικές εκθέσεις που θα συμμετέχει ο Δήμος στο εσωτερικό και εξωτερικό, και τα τουριστικά καταλύματα, θα βοηθήσει στην επίτευξη μιας ομοιομορφίας στο παραγόμενο υλικό, αξιοπιστία στο περιεχόμενο των πληροφοριών του και πρόσβαση σε αυτό από το σύνολο των επισκεπτών. Επιπλέον, θα δοθεί η δυνατότητα συλλογής πληροφοριών και ανατροφοδότησης σχετικά με το περιεχόμενο των εντύπων. Με αυτό τον τρόπο θα γίνουν όλες οι απαραίτητες τροποποιήσεις στο περιεχόμενο το οποίο σε επόμενη φάση θα μπορεί αυτούσιο να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον και σε άλλες μορφές (εφαρμογή πληροφορικής που θα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την περιοχή, τα μνημεία και μουσεία, εικονική ξενάγηση, διαδραστικούς χάρτες, κ.λ.π)

Υπηρεσία Υλοποίησης: Αντιδημαρχία Τουρισμού και Υ.ΔΟΜ, Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Κατερίνης

Τρόπος Υλοποίησης: Αυτεπιστασία, Απευθείας Ανάθεση

Προϋπολογισμός: 34.720,00€ (ίδια έσοδα), 69.475,00€ (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης ΕΣΠΑ 2014-2020 (DMS))

  1. Συμμετοχή σε εκθέσεις και συνέδρια τουρισμού του εσωτερικού ή εξωτερικού ή σε εκθέσεις για προώθηση των τοπικών προϊόντων

Συνοπτική περιγραφή: Παρακολούθηση των τουριστικών εκθέσεων και συνεδρίων και συμμετοχή όταν κρίνεται πως εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την προώθηση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Κατερίνης.

Στόχοι Δράσης: σκοπός αυτής της δράσης είναι η προβολή και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της χωρικής αρμοδιότητας του Δήμου με προσωπική επαφή, η δημιουργία δικτύων συνεργασιών με φορείς του τουρισμού και η υιοθέτηση καλών πρακτικών.

Υπηρεσία Υλοποίησης: Αντιδημαρχία Τουρισμού και Υ.ΔΟΜ, Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Κατερίνης

Τρόπος Υλοποίησης: Απευθείας ανάθεση

Προϋπολογισμός: 24.800,00€ (ίδια έσοδα)

  1. Συμμετοχή του Δήμου σε Συνέδρια, Δαπάνες Φιλοξενίας και Δημόσιες Σχέσεις

Ο Δήμος Κατερίνης λόγω της γεωγραφικής του θέσης έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ανάπτυξης τουριστικής δραστηριότητας 365 ημέρες τον χρόνο. Η ανάπτυξη στην περιοχή εναλλακτικών μορφών τουρισμού αποτελεί το μέσο για να αποκτήσει η περιοχή τουριστική δραστηριότητα χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς και εποχικούς περιορισμούς.

Α. Συνοπτική Περιγραφή: Η γεωγραφική θέση του Δήμου Κατερίνης (σε μικρή απόσταση από τη Θεσσαλονίκη και τη Λάρισα, η ύπαρξη ενός ισχυρού δικτύου καταλυμάτων που μπορούν να υποστηρίξουν τη φιλοξενία διαφόρων συνεδρίων τοπικού, εθνικού και διεθνούς ενδιαφέροντος και συμμετοχής. Ο Δήμος Κατερίνης προτίθεται να οργανώσει ή και να συμμετάσχει στη συνδιοργάνωση θεματικών συνεδρίων, με σκοπό την προβολή της περιοχής ως περιοχή στην οποία μπορεί να αναπτυχθεί κάποια ειδική ή εναλλακτική μορφή τουρισμού.

Στόχοι Δράσης: Η συνδιοργάνωση μεγάλων και σημαντικών συνεδρίων στην περιοχή του Δήμου Κατερίνης. Εκτός από τη φιλοξενία των συνέδρων, οι οποίοι θα αποτελέσουν τους πρέσβεις στις περιοχές τους και τους δυνητικούς επισκέπτες/τουρίστες, θα δώσει μια επιπλέον προβολή στην περιοχή από τα ΜΜΕ που θα καλύψουν τα συνέδρια.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν την περιοχή. Τα οφέλη θα είναι πολλά. Αυτού του είδους τα συνέδρια θα δημιουργήσουν τα κατάλληλα δίκτυα συνεργασιών και θα δώσουν την ευκαιρία στους συνέδρους να γνωρίσουν την περιοχή και τα ιδιαιτέρα χαρακτηριστικά της και να την κατατάξουν σε έναν σημαντικό προορισμό φιλοξενίας συνεδρίων.

Υπηρεσία Υλοποίησης: Αντιδημαρχία Τουρισμού και Υ.ΔΟΜ, Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Κατερίνης

Τρόπος Υλοποίησης: Απευθείας ανάθεση

Προϋπολογισμός: 24.800,00€ (ίδια έσοδα)

  1. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στον Δήμο Κατερίνης υπάρχουν αρκετά Βυζαντινά και Μεταβυζαντινά μνημεία ιδιαίτερου θρησκευτικού και προσκυνηματικού ενδιαφέροντος, όπως το Μοναστήρι της Παναγίας στην Πέτρα (11ος αιώνας), το Μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου στη Ρητίνη (14ος αιώνας) και η εκκλησία της Αγίας Παρασκευής στην Άνω Μηλιά(17ος αιώνας). Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού στον Δήμο Κατερίνης έχει η συνεργασία που θα επιδιώξει η Δημοτική Αρχή με το νεοσύστατο Γραφείο Προσκυνηματικού Τουρισμού της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας.

Για την περαιτέρω ανάπτυξη του Θρησκευτικού – Προσκυνηματικού Τουρισμού προτείνεται:

  • Βελτίωση της προσβασιμότητας στα μνημεία.
  • Διαφύλαξη των αρχιτεκτονικών χαρακτηριστικών τους και του φυσικού περιβάλλοντος στο οποίο βρίσκονται.
  • Δημιουργία ενός σταθερού δικτύου συνεργασίας του Δήμου Κατερίνης, της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Κατερίνης, της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας και της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος.

Υπηρεσία Υλοποίησης: Αντιδημαρχία Τουρισμού και Υ.ΔΟΜ, Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Κατερίνης

Τρόπος Υλοποίησης: Απευθείας ανάθεση

Προϋπολογισμός: 6.200,00€ (ίδια έσοδα)

  1. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ Ολύμπου αποτελεί το κορυφαίο πολιτιστικό γεγονός της Πιερίας, με Πανελλήνια εμβέλεια και διεθνή διάσταση. Λαμβάνει χώρα κάθε καλοκαίρι τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και κάποιες εκδηλώσεις του φιλοξενούνται στην πόλη της Κατερίνης.

Στον αντίποδα του Φεστιβάλ Ολύμπου και με σκοπό την ανάδειξη της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς του Δήμου, η οποία είναι ένα ψηφιδωτό από παραδόσεις των κατοίκων του Δήμου (ντόπιοι, Βλάχοι, Πόντιοι, Μικρασιάτες, Θρακιώτες, Κρητικοί, Ηπειρώτες, Καταφιώτες), ο Δήμος θα οργανώσει μια σειρά από πολιτιστικές εκδηλώσεις, οι οποίες εκτός από τους Δημότες θα απευθύνονται και σε συλλόγους και μεμονωμένους επισκέπτες με κοινή καταγωγή και παραδόσεις.

Ο Δήμος εκτός από τις παραδόσεις θα κάνει μια προσπάθεια ενδυνάμωσης της πολιτιστικής του ταυτότητας με τη διοργάνωση και συνδιοργάνωση εκδηλώσεων που θα έχουν έναν διαφορετικό προσανατολισμό, όπως το «Street Food Festival» και διάφορες εκδηλώσεις αθλητικού περιεχομένου εθνικής εμβέλειας και ενδιαφέροντος.

Προϋπολογισμός: 9.480,00€ (ίδια έσοδα)

  1. Κέντρα Διά Βίου Μάθησης Δήμου Κατερίνης

Σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, ο Δήμος Κατερίνης συμμετέχει στο έργο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθησης (2014-2020)» με τίτλο Πράξης «Κέντρα Διά Βίου Μάθηση (Κ.Δ.Β.Μ) – Νέα Φάση», που χρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο- ΕΚΤ).

Τα εκπαιδευτικά αυτά προγράμματα απευθύνονται σε όλους τους Δημότες. Ο Δήμος μεταξύ των προγραμμάτων αυτών επέλεξε κάποια εξειδικευμένα προγράμματα στα οποία μπορούν να συμμετέχουν εργαζόμενοι στον κλάδο του Τουρισμού και δημότες που μπορούν να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις και να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του κλάδου.

  • Εθελοντικές Δράσεις στην τοπική κοινωνία (Φεστιβάλ Ολύμπου)
  • Αθλητισμός και Διατροφή (Αθλητικός Τουρισμός)
  • Αγγλικά για τον Τουρισμό (Α2) (Επαγγελματίες και εργαζόμενοι στον Τουρισμό)
  • Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες (Επαγγελματίες και εργαζόμενοι στον Τουρισμό)
  • Εργαστήρι Μαγειρικής με παραδοσιακές συνταγές (Γαστρονομικός Τουρισμός, Αγροτουρισμός, Επαγγελματίες στον επισιτισμό)

Υπηρεσία Υλοποίησης: Δήμος Κατερίνης Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Ισότητας των Φύλων

Τρόπος Υλοποίησης: Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Δήμου Κατερίνης

Προϋπολογισμός: Χρηματοδότηση από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο- ΕΚΤ).

Back to top
Skip to content