Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Για τη διευκόλυνση των δημοτών μας και όχι μόνο, το Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας και οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου Κατερίνης έχουν δημιουργήσει φόρμες αιτήσεων. Για τη συμπλήρωση και αποστολή τους μπορούν:

  1. Να ληφθούν από την ιστοσελίδα του Δήμου μας, να συμπληρωθούν και να υπογραφούν ψηφιακά, μέσω του gov.gr με τη χρήση των κωδικών taxis (https://docs.gov.gr/) και στη συνέχεια να αποσταλούν στο  email katerini@katerini.gr της Κεντρικής Γραμματείας του Δήμου για πρωτοκόλληση,
  2. Να ληφθούν από την ιστοσελίδα του Δήμου μας, να συμπληρωθούν, να σκαναριστούν ή και να φωτογραφηθούν, να υπογραφούν ψηφιακά, μέσω gov.gr με τη χρήση των κωδικών σας taxis (https://docs.gov.gr/ σε αρχείο pdf έως 5MB) και να αποσταλούν στο email katerini@katerini.gr
  3. Να ληφθούν από την ιστοσελίδα του Δήμου μας, να τυπωθούν, να συμπληρωθούν, να υπογραφούν και να υποβληθούν, δια ζώσης, στο Δημαρχείο (ισόγειο, είσοδος αριστερά, τμήμα τέρμα αριστερά).

Για κάθε επιλογή ή και μετατροπή, σας παρέχονται τα κατάλληλα εργαλεία ακολούθως:

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για τις περιπτώσεις

  • έκδοση Βεβαιώσεων ΤΑΠ,
  • μεταβολή ακινήτων (διαφορές τ.μ., διαχωρισμοί, συνενώσεις, πρώτες ηλεκτροδοτήσεις κ.α.) και
  • δηλώσεις μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων.

Καθορίζονται ημέρες και ώρες λειτουργίας κοινού ως εξής:

ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ και ΠΕΜΠΤΗ από 8.00 π.μ. έως 2.00 μ.μ.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων δίνεται η δυνατότητα για ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Δήμου Κατερίνης katerini@katerini.gr.

Οι συναλλασσόμενοι, μετά την ηλεκτρονική υποβολή της Αίτησης τους, θα ενημερώνονται για την ολοκλήρωση επεξεργασίας της Αίτησης και για την οικονομική τακτοποίηση όταν προκύπτει οφειλή.

Τμήμα Αδειοδοτήσεων & Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

Back to top