Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Τηλέφωνο

2351351100

Αρμοδιότητες

1) Ενηµερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων σχετικών µε τις δηµόσιες υπηρεσίες. 

2) Παραλαµβάνει αιτήσεις πολιτών για την διεκπεραίωση υποθέσεών τους από τις υπηρεσίες του Δηµοσίου, ελέγχει την πληρότητά τους και σε περίπτωση που για την διεκπεραίωση της υπόθεσης απαιτούνται δικαιολογητικά, που δεν υποβάλλονται µαζί µε την αίτηση, τα αναζητά και τα παραλαµβάνει µε οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο από τις αρµόδιες υπηρεσίες, µετά από σχετική εξουσιοδότηση των πολιτών. 

3) Διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών στην αρµόδια για την διεκπεραίωσή τους υπηρεσία µε οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο. 

4) Παραλαµβάνει από τις αρµόδιες υπηρεσίες τα τελικά έγγραφα που έχουν ζητηθεί από τους πολίτες και µεριµνά για την παράδοσή τους στους πολίτες, είτε µε αποστολή, είτε µέσω του ΚΕΠ. 

5) Παρέχει διάφορες υπηρεσίες στους πολίτες σύµφωνα µε τον γενικό σχεδιασµό των ΚΕΠ ( επικύρωση εγγράφων, θεώρηση γνησίου υπογραφής, χορήγηση παράβολων, χορήγηση αποδεικτικών φορολογικής και ασφαλιστικής ενηµερότητας κλπ). 

6) Τηρεί αρχεία και επεξεργάζεται στατιστικά στοιχεία από την δράση του ΚΕΠ. 

7) Παρακολουθεί και υποστηρίζει την εφαρµογή του προγράµµατος e-kep για την εξυπηρέτηση των πολιτών σε αποµακρυσµένους οικισµούς του Δήµου. 

8) Υποδέχεται από άλλα Κ.Ε.Π. αιτήσεις πολιτών η διεκπεραίωση των οποίων εµπίπτει στις αρµοδιότητες του Δήµου. Προωθεί τα αιτήµατα αυτά στις αρµόδιες για τη διεκπεραίωσή τους υπηρεσίες και παρακολουθεί τη διαδικασία της διεκπεραίωσης και την τήρηση των νόµιµων χρονικών προθεσµιών. Παραλαµβάνει τα σχετικά έγγραφα από τις υπηρεσίες και τα αποστέλλει στα Κ.Ε.Π. της αρχικής υποβολής των αιτήσεων. 

9) Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών. 

Back to top