Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Προϊσταμένη

Βασιλείου Αναστασία

Τηλέφωνο

2351350543

Προσωπικό

Λογιστήριο

Γρηγοριάδου Ελένη2351350425egrigoriadou@katerini.gr
Τσιανοπούλου Χριστίνα2351350433tsianopoulou@katerini.gr
Μελέτης Ιωάννης2351350472meletis@katerini.gr
Παπανικολάου Δημήτριος2351350512dpapan@katerini.gr
Γιαγκόζογλου Ευμορφίλη2351350441giagozoglou@katerini.gr
Καφεντζή Όλγα2351350472kafetzi@katerini.gr

Ελεγκτές

Καστανιώτης Ιωάννης2351350501kastaniotis@katerini.gr
Νατσιοπούλου Βασιλική2351350556natsiopoulouv@katerini.gr
Κουτλουμπάση Παναγιώτα2351350542gkout@katerini.gr

Αρμοδιότητες

(Αρµοδιότητες σε θέµατα λογιστηρίου) 

1) Τηρεί το σύστηµα λογιστικής απεικόνισης των οικονοµικών πράξεων του Δήµου (Γενική και αναλυτική λογιστική). Τηρεί τις σχετικών λογιστικές διαδικασίες καθώς και τα αντίστοιχα λογιστικά βιβλία και στοιχεία που προβλέπονται από την νοµοθεσία. 

2) Τηρεί τα αρχεία των κάθε είδους παραστατικών που απαιτούνται για την ενηµέρωση του συστήµατος λογιστικής απεικόνισης των οικονοµικών πράξεων του Δήµου. 

3) Παρακολουθεί και µεριµνά για την εκπλήρωση όλων των φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων του Δήµου. 

4) Παρακολουθεί και ελέγχει τη λογιστική συµφωνία των δοσοληπτικών λογαριασµών µε τράπεζες, προµηθευτές, πιστωτές και άλλους συναλλασσοµένους µε τον Δήµο, καθώς και των δοσοληπτικών λογαριασµών µε τα νοµικά πρόσωπα και τα ιδρύµατα του Δήµου. 

5) Εκδίδει τις λογιστικές και οικονοµικές καταστάσεις που συνδέονται µε το τηρούµενο λογιστικό σχέδιο (πχ. ισολογισµοί και αποτελέσµατα χρήσης) και ενηµερώνει σχετικά τα αρµόδια όργανα του Δήµου µε βάση τις ισχύουσες διαδικασίες. 

6) Παρέχει κάθε είδους πληροφόρηση προς τα αρµόδια όργανα του Δήµου και τις υπόλοιπες δηµοτικές υπηρεσίες για την εξέλιξη των λογιστικών µεγεθών του Δήµου. 

7) Μεριµνά για την παροχή κάθε είδους στοιχείων που ζητούνται από Δηµόσιες/Ελεγκτικές Υπηρεσίες σύµφωνα µε τις διαδικασίες που ισχύουν εκάστοτε. 

8) Τηρεί ειδικά συστήµατα λογιστικής και οικονοµικής διαχείρισης Προγραµµάτων και Έργων στα οποία συµµετέχει ο Δήµος και που χρηµατοδοτούνται από το Πρόγραµµα Δηµοσίων Επενδύσεων ή/και από ευρωπαϊκούς ή διεθνείς πόρους. 

9) Τηρεί αρχείο Παραστατικών Διαχείρισης των προηγουµένων προγραµµάτων και έργων σύµφωνα µε τα προβλεπόµενα στους ειδικούς κανονισµούς των φορέων από τους προέρχεται η σχετική χρηµατοδότηση. 

10) Μεριµνά για την ετοιµασία των περιοδικών οικονοµικών αναφορών που σχετίζονται µε την πρόοδο των προηγουµένων προγραµµάτων και έργων. 

11) Τηρεί το αρχείο συµβάσεων για υπηρεσίες, έργα και προµήθειες που αναθέτει ο Δήµος. Παραλαµβάνει και ελέγχει τα κάθε φύσης παραστατικά που απαιτούνται κατά περίπτωση για την πληρωµή των οφειλών του Δήµου στους αντίστοιχους δικαιούχους και ελέγχει την ύπαρξη των προϋποθέσεων για τη διενέργεια πληρωµών του Δήµου µε βάση τις διατάξεις των αντιστοίχων συµβάσεων. 

12) Ελέγχει την πρόβλεψη των οφειλών στους αντίστοιχους κωδικούς του προϋπολογισµού του Δήµου και ελέγχει την επάρκειας των αντίστοιχων πιστώσεων. 

13) Εκδίδει τα εντάλµατα πληρωµής των οφειλών του Δήµου και τα αποστέλλει στο Ταµείο για πληρωµή. 

(Αρµοδιότητες σε θέµατα μισθοδοσίας) 

14) Συγκεντρώνει τα στοιχεία µεταβολών και των αντιστοίχων καταβληθέντων παροχών ή καταλογισθέντων ποσών προς το προσωπικό του Δήµου, που έχουν επίδραση στην διαµόρφωση των αµοιβών του και µεριµνά για την έκδοση των µισθολογικών καταστάσεων και την πληρωµή των αµοιβών 

15) Μεριµνά για τη έκδοση βεβαιώσεων καταβληθεισών αµοιβών προς το προσωπικό του Δήµου και για τον υπολογισµό και την απόδοση προς τα ασφαλιστικά ταµεία των αντιστοίχων ασφαλιστικών εισφορών. 

Back to top
Μετάβαση στο περιεχόμενο