Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

«Ορισμός Αντιδημάρχων με θητεία από 28-07-2025 έως 31-12-2026 και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων. Ορισμός Εντεταλμένων Συμβούλων και ανάθεση καθηκόντων για το χρονικό διάστημα από 28-07-2025 έως 31-12-2026».

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο  ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις των άρθρων 3, 27, 29 και 30  του Ν.5056/2023 (ΦΕΚ 163/τ. Α’/06-10-2023) «Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, κατάργηση νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου δήμων, παρακολούθηση επιδόσεων τοπικής αυτοδιοίκησης οικονομική και διοικητική διαχείριση οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, ευζωία των ζώων συντροφιάς, κατασκευή και αναβάθμιση λειτουργούντων χερσαίων συνοριακών σταθμών και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών».
  2. Τις διατάξεις των άρθρων 2, 58, 59, 61, 92, 93, 94 και 95 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/τ. Α’/07-06-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης − Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
  3. Τις διατάξεις των άρθρων 75, 76, 86, 87, 88 και 89 του Ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114/τ. Α’/08-06-2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων», όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 9 του Ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45/τ. Α’/09-03-1999) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις».
  5. Την αριθμ.28549/16-04-2019 (ΦΕΚ 1327/τ. Β’/17-04-2019) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών με θέμα «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν.3852/2010, όπως ισχύει».
  6. Την αριθμ.162/12261/9-02-2024 (ΑΔΑ: ΡΓΕΤ46ΜΤΛ6-0Ψ8) εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Αιρετοί δήμων: καθήκοντα, δικαιώματα, υποχρεώσεις».
  7. Την αριθμ.1333/110822/27-12-2023 (ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Ορισμός Αντιδημάρχων».
  8. Την αριθμ.1237/94548/06-11-2023 (ΑΔΑ: 9Ξ9Ζ46ΜΤΛ6-ΑΞΔ) εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Γνωστοποίηση διατάξεων του ν. 5056/2023 (Α΄163) για την αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης των δήμων και την κατάργηση των δημοτικών ν.π.δ.δ.».
  9. Την αριθμ.οικ.83/02-01-2024 (ΑΔΑ: ΨΕΦΩΩΕΤ-7Κ7)απόφαση Δημάρχου «Ορισμός Αντιδημάρχων με θητεία από 02-01-2024 έως 30-06-2026 και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων. Ορισμός Εντεταλμένων Συμβούλων και ανάθεση καθηκόντων για το χρονικό διάστημα από 02-01-2024 έως 30-06-2026», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
  10. Τις διατάξεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Κατερίνης (ΦΕΚ 4091/τ. Β’/23-09-2020), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν ιδίως με την αριθμ.67289/07-06-2024 (ΦΕΚ 3445/τ. Β’/14-06-2024), απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης «Τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Κατερίνης», με την οποία ενσωματώθηκαν στο Δήμο τα καταργούμενα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και η λυθείσα Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση.
  11. Την αριθμ.2846/Β4-461/21-04-2023 (ΦΕΚ 2802/τ. Β’/26-04-2023) απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής με θέμα «Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών έτους 2021 που αφορούν στο Μόνιμο Πληθυσμό της Χώρας», σύμφωνα με την οποία ο πληθυσμός του Δήμου Κατερίνης ανέρχεται στους 82.892 κατοίκους.
  12. Την αριθμ.56/30-10-2023 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Κατερίνης, όπως αυτή διορθώθηκε με την αριθμ.58/08-11-2023 όμοια.
  13. Το αριθμ.43332/22-12-2023 Πρωτόκολλο Ορκωμοσίας του Δημάρχου, των Δημοτικών Συμβούλων, των Προέδρων και των Συμβούλων των Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου Κατερίνης.
  14. Το γεγονός ότι ο Δήμαρχος Κατερίνης δύναται να ορίσει έως δέκα (10) έμμισθους και τρεις (3) άμισθους Αντιδημάρχους.
  15. Την ανάγκη επικουρίας του Δημάρχου για αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη άσκηση των αρμοδιοτήτων του Δήμου.
  16. Το γεγονός ότι από την απόφασή μας αυτή προκαλείται δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου οικ. έτους 2025 (ΚΑ 00.6121.001, 00.6126.004, 00.6126.005, 00.6126.008, 00.6126.010), ύψους 376.791,36 € περίπου.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Α. Ορίζουμε τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Κατερίνης, με θητεία από 28-07-2025 έως 31-12-2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και τους μεταβιβάζουμε την άσκηση αρμοδιοτήτων καθ’ ύλην, ως εξής:

  1. Την κ. Διαμαντοπούλου Ευαγγελία του Σταύρου, Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Τουρισμού, με αρμοδιότητες:
  2. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων που ασκούν τις αρμοδιότητες στους τομείς του Πολιτισμού και του Τουρισμού:

α) Γραφείο Πολιτισμού του Τμήματος Παιδείας, Πολιτισμού και Δημοτικού Ωδείου της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού,

β) Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού του Τμήματος Ανάπτυξης Πρωτογενούς Τομέα, Απασχόλησης & Τουρισμού της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Διαφάνειας, οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
  2. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος της ανωτέρω τις αρμοδιότητές της θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Καρυπίδης Σάββας.
  • Τον κ. Μυστρίδη Ανέστη του Γρηγορίου, Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών, με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Προϋπολογισμού και Οικονομικής Πληροφόρησης,

β) Τμήμα Λογιστηρίου,

γ) Τμήμα Μισθοδοσίας,

δ) Τμήμα Εσόδων,

ε) Τμήμα Προμηθειών

στ) Τμήμα Ταμείου,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης (διατάκτης), με εξαίρεση την αρμοδιότητα της υπογραφής του τεκμηριωμένου αιτήματος της παρ.3.α του άρθρου 66 του ν.4270/2014 και της παρ.1.α του άρθρου 4 του π.δ.80/2016 και μόνον όταν το αίτημα αφορά κάθε άλλη οργανική μονάδα εκτός από την Οικονομική Υπηρεσία. Ειδικότερα, όταν το τεκμηριωμένο αίτημα του διατάκτη προς τον Προϊστάμενο Οικονομικών Υπηρεσιών (Π.Ο.Υ.) για έκδοση απόφασης ανάληψης υποχρέωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4270/2014 και του π.δ.80/2016, αφορά σε δαπάνη οποιασδήποτε οργανικής μονάδας, πλην της Οικονομικής Υπηρεσίας, τότε θα υπογράφεται από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ή εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο της αντίστοιχης οργανικής μονάδας. Στην περίπτωση που το παραπάνω αίτημα αφορά την Οικονομική Υπηρεσία, θα υπογράφεται από τον αντιδήμαρχο Μυστρίδη Ανέστη.
  2. Την έγκριση των δαπανών παγίας προκαταβολής.
  3. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Τσιαμπέρας Νικόλαος.
  • Τον κ. Καρυπίδη Σάββα του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου,

β) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών,

β) Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης,

β) Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, πλην των προπαρασκευαστικών ή και τελικών πράξεων που αφορούν σε προσλήψεις, διορισμούς, τοποθετήσεις, μετακινήσεις, μετατάξεις και αποσπάσεις του προσωπικού,

γ) Τμήμα Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Την ευθύνη, εποπτεία   οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ),

οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  • Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Μυστρίδης Ανέστης.
  • Τον κ. Αναστασιάδη Θωμά του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, εξαιρουμένου του τομέα του Τουρισμού και του Τμήματος Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Ανάπτυξης Πρωτογενούς Τομέα, Απασχόλησης και Τουρισμού,

β) Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Παγωνίδης Ελευθέριος.
  • Τον κ. Μπογιατζή Χρήστο του Γεωργίου, Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Κοινοτήτων, με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Γραμματείας και Παρακολούθησης Έργων,

β) Τμήμα Αδειοδοτήσεων,

γ) Τμήμα Μελετών Έργων (Τ.Μ.Ε.),

δ) Τμήμα Κατασκευής Έργων (Τ.Κ.Ε.),

ε) Τμήμα Λειτουργίας Έργων & Αυτεπιστασίας (Τ.Λ.Ε.Α.),

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία όλων των δικτύων άρδευσης του Δήμου.
  2. Την ευθύνη για την οργάνωση και τον συντονισμό των υπηρεσιακών ενεργειών για την επίλυση των προβλημάτων στα όρια των Κοινοτήτων του Δήμου Κατερίνης, με τη συνδρομή των Προέδρων και των Συμβουλίων τους και με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, και ιδίως:

α) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και αποκατάσταση της υφιστάμενης αγροτικής οδοποιίας στις κοινότητες καθώς και την έρευνα νέων αναγκών για τη βελτίωση της πρόσβασης σε γεωργικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις.

β) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων.

γ) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την αναμόρφωση των παιδικών χαρών, καθώς και των χώρων αναψυχής.

δ) Την παρακολούθηση των έργων για τη συντήρηση των σχολικών κτιρίων που βρίσκονται στις Κοινότητες.

ε) Την αναζήτηση τρόπων αξιοποίησης των δημοτικών ακινήτων.

στ) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των τεχνικών έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Κοινότητες.

ζ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στην Κοινότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

η) Τη συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας των κατοίκων της Κοινότητας.

  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Ιορδανίδης Παναγιώτης.
  • Τον κ. Ιορδανίδη Παναγιώτη του Χριστόφορου, Αντιδήμαρχο Υπηρεσίας Δόμησης, με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Δόμησης και Ελέγχου Κατασκευών,

β) Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Μπογιατζής Χρήστος.
  • Τον κ. Τάπρα Ηλία του Δημητρίου, Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας, εξαιρουμένου του Τμήματος Περιβάλλοντος και του Τμήματος Κοιμητηρίων, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης,

β) Τμήμα Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων,

γ) Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Διαχείρισης Υλικού (Αποθήκης),

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Τσιουκάνης Κωνσταντίνος.
  • Τον κ. Τσιουκάνη Κωνσταντίνο του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Πρασίνου, με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Περιβάλλοντος και του Τμήματος Κοιμητηρίων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Τάπρας Ηλίας.
  • Τον κ. Κοκαβίδη Γεώργιο του Νικολάου, Αντιδήμαρχο Παιδείας, Αθλητισμού και Δημοτικού Ωδείου, με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων που ασκούν τις αρμοδιότητες στους τομείς της Παιδείας και του Αθλητισμού:

α) Τμήμα Αθλητικής Ανάπτυξης, της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού,

β) Τμήμα Παιδείας, Πολιτισμού και Δημοτικού Ωδείου, εξαιρουμένου του Γραφείου Πολιτισμού, της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Γεωργιάδης Μιχαήλ.
  1. Τον κ. Τσιαμπέρα Νικόλαο του Γεωργίου, Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας, με αρμοδιότητες:
  2. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων που ασκούν τις αρμοδιότητες στον τομέα της Κοινωνικής Προστασίας:

α) Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής, Δημόσιας Υγείας και Ισότητας, της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Δημόσιας Υγείας,

β) Τμήμα Μέριμνας Τρίτης Ηλικίας, της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Δημόσιας Υγείας,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Κοκαβίδης Γεώργιος.
  1. Τον κ. Γεωργιάδη Μιχαήλ του Γεωργίου, Αντιδήμαρχο Υπηρεσιών Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης, με αρμοδιότητες:
  2. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Δημόσιας Υγείας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

α) Γραφείο Ιατρικής και Ψυχοκοινωνικής Στήριξης

β) Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

Επιπλέον στο Τμήμα περιλαμβάνονται οι ακόλουθες διακριτές, γεωγραφικά αποκεντρωμένες, διοικητικές ενότητες (Γραφεία Παιδικών / Βρεφονηπιακών σταθμών, Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία):

  • Γραφείο 1ου Βρεφονηπιακού Σταθμού Κατερίνης
    • Γραφείο 2ου Βρεφονηπιακού Σταθμού Κατερίνης
    • Γραφείο 3ου Βρεφονηπιακού Σταθμού Κατερίνης
    • Γραφείο 5ου Βρεφονηπιακού Σταθμού Κατερίνης
    • Γραφείο Βρεφονηπιακού Σταθμού Αριστοτέλους
    • Γραφείο Βρεφονηπιακού Σταθμού Βατάν
    • Γραφείο Βρεφονηπιακού Σταθμού Ευαγγελικών
    • Γραφείο Βρεφονηπιακού Σταθμού Περίστασης
    • Γραφείο Παιδικού Σταθμού Κορινού
    • Γραφείο Παιδικού Σταθμού Λόφου
    • Γραφείο ΚΔΑΠ ΜΕΑ 1
    • Γραφείο ΚΔΑΠ ΜΕΑ 2
    • Γραφείο ΚΔΑΠ Σβορώνου

Οι αρμοδιότητες των ανωτέρω ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί η Αντιδήμαρχος Διαμαντοπούλου Ευαγγελία.
  1. Τον κ. Λάζο Χρήστο του Αθανασίου, Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας και Αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας, με αρμοδιότητες:
  2. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας,

οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης,

οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Δήμαρχος.
  1. Τον κ. Παγωνίδη Ελευθέριο του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο Δημοτικής Αστυνομίας, με αρμοδιότητες:
  2. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού,

β) Τμήμα Αστυνόμευσης,

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Αναστασιάδης Θωμάς.

Β. Στους ανωτέρω Αντιδημάρχους μεταβιβάζονται επιπλέον οι ακόλουθες αρμοδιότητες:

  1. Η αξιολόγηση των Προϊσταμένων Διευθύνσεων, Αυτοτελών Τμημάτων και Αυτοτελών Γραφείων που υπάγονται στον τομέα ευθύνης τους, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
  2. Η τέλεση πολιτικών γάμων, εναλλακτικά με τον Δήμαρχο.
  3. Η θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

Γ. Εκ των ανωτέρω Αντιδημάρχων λαμβάνουν αντιμισθία οι ακόλουθοι:

  1. Διαμαντοπούλου Ευαγγελία του Σταύρου
  2. Τσιαμπέρας Νικόλαος του Γεωργίου
  3. Μυστρίδης Ανέστης του Γρηγορίου
  4. Αναστασιάδης Θωμάς του Ιωάννη
  5. Ιορδανίδης Παναγιώτης του Χριστόφορου
  6. Τάπρας Ηλίας του Δημητρίου
  7. Τσιουκάνης Κωνσταντίνος του Ιωάννη
  8. Κοκαβίδης Γεώργιος του Νικολάου
  9. Γεωργιάδης Μιχαήλ του Γεωργίου
  10. Καρυπίδης Σάββας του Ιωάννη

Οι Αντιδήμαρχοι, Μπογιατζής Χρήστος του Γεωργίου, Λάζος Χρήστος του Αθανασίου και Παγωνίδης Ελευθέριος του Κωνσταντίνου είναι άμισθοι και δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.

Δ. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Ε. Η ανάκληση ορισμού Αντιδημάρχου είναι δυνατή με απόφαση του Δημάρχου οποτεδήποτε.

ΣΤ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τον αναπληρώνει στην άσκηση των καθηκόντων του η Αντιδήμαρχος Διαμαντοπούλου Ευαγγελία, όταν δε αυτή απουσιάζει ή κωλύεται, τον Δήμαρχο αναπληρώνουν στην άσκηση των καθηκόντων του, καλούμενοι για τον σκοπό αυτό κατά σειρά προτεραιότητας, εφόσον ο προηγούμενος επίσης απουσιάζει ή κωλύεται, οι Αντιδήμαρχοι: α) Τάπρας Ηλίας, β) Μπογιατζής Χρήστος, γ) Αναστασιάδης Θωμάς, δ) Μυστρίδης Ανέστης, ε) Καρυπίδης Σάββας, στ) Τσιουκάνης Κωνσταντίνος, ζ) Γεωργιάδης Μιχαήλ, η) Κοκαβίδης Γεώργιος, θ) Ιορδανίδης Παναγιώτης, ι) Τσιαμπέρας Νικόλαος, ια) Λάζος Χρήστος, ιβ) Παγωνίδης Ελευθέριος.

Ζ. Ορίζουμε τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους του Δήμου Κατερίνης, με θητεία από 28-07-2025 έως 31-12-2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και τους αναθέτουμε την εποπτεία και το συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου, χωρίς μεταβίβαση αρμοδιοτήτων, ως ακολούθως:

  1. Στον κ. Οφείδη Σάββα του Κανάρη, αναθέτουμε την εποπτεία και το συντονισμό των δράσεων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, που σχετίζονται με:
  2. Την παρακολούθηση της προόδου των τεχνικών μελετών και έργων του Δήμου σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.
  3. Την υποστήριξη του σχεδιασμού και της προτεραιοποίησης τεχνικών παρεμβάσεων, με σκοπό την έγκαιρη ωρίμανση έργων προς ένταξη σε χρηματοδοτικά προγράμματα.
  4. Την επικοινωνία και συνεργασία με τους μελετητές (όπου απαιτείται) και τις υπηρεσίες για την έγκαιρη επίλυση ζητημάτων που ανακύπτουν κατά τη διαδικασία εκπόνησης των μελετών.
  5. Τη συμμετοχή σε συναντήσεις εργασίας με υπηρεσιακά στελέχη, εκπροσώπους φορέων ή πολίτες για την καλύτερη πληροφόρηση και συντονισμό γύρω από τεχνικά ζητήματα.
  6. Την παρακολούθηση της προόδου υλοποίησης του Τεχνικού Προγράμματος, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας και της λογοδοσίας.
    1. Στον κ. Τσίρκο Ευθύμιο του Κωνσταντίνου, αναθέτουμε την εποπτεία και το συντονισμό των δράσεων του Δήμου αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Τμήματος Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης, όπως αυτές ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
    1. Στον κ. Φώτη Ορέστη του Ιωάννη, αναθέτουμε την εποπτεία και το συντονισμό των δράσεων του Δήμου, που σχετίζονται με:
    1. Τη διαρκή επικοινωνία και συνεργασία με τους προέδρους και τα συμβούλια των δημοτικών κοινοτήτων, για την καταγραφή και προώθηση ζητημάτων καθημερινότητας και αναγκών των περιοχών τους.
    1. Την εποπτεία της πορείας υλοποίησης δράσεων και έργων μικρής κλίμακας στις κοινότητες, σε συνεργασία με τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες.
    1. Την υποστήριξη των προσπαθειών για την ισόρροπη ανάπτυξη των κοινοτήτων, με έμφαση στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.
    1. Την ανάδειξη θεμάτων που αφορούν την αγροτική οδοποιία, την καθαριότητα, τη λειτουργία κοινόχρηστων χώρων, τις ανάγκες συντήρησης τοπικών υποδομών, κ.ά.
    1. Τη συμβολή στη διαμόρφωση του τεχνικού και επιχειρησιακού προγραμματισμού του Δήμου με την ενσωμάτωση των προτάσεων των κοινοτήτων.
    1. Την ενίσχυση της συμμετοχής των τοπικών φορέων και πολιτών σε ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος, μέσω διαλόγου και ενημερωτικών πρωτοβουλιών.
    1. Στον κ. Τσιουκάνη Κωνσταντίνο του Ιωάννη, αναθέτουμε την ευθύνη της συντήρησης του δικτύου ηλεκτροφωτισμού του Δήμου και τον συντονισμό, την παρακολούθηση και την υποστήριξη των ενεργειών για την επέκταση και βελτίωση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού οδών, πλατειών και υπαίθριων χώρων του Δήμου.
    1. Στον κ. Τσιαμπέρα Νικόλαο του Γεωργίου, αναθέτουμε έως την 31-12-2025, την εποπτεία και το συντονισμό των δράσεων του Δήμου, που σχετίζονται με:
  7. Την παρακολούθηση της διαδικασίας εσωτερικής διαβούλευσης μεταξύ των διοικητικών και πολιτικών οργάνων του Δήμου ενόψει της κατάρτισης του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2026.
  8. Τη συμβολή στην κατάρτιση του σχεδίου προϋπολογισμού, με στόχο την ενσωμάτωση των πολιτικών κατευθύνσεων της δημοτικής αρχής, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Οικονομικών και τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες.
  9. Την παρακολούθηση της πορείας κατάρτισης και υποβολής του προσχεδίου στην Δημοτική Επιτροπή, σύμφωνα με το θεσμικό χρονοδιάγραμμα και τις οδηγίες του ΥΠ.ΕΣ.
  10. Την υποστήριξη στη διαμόρφωση προτάσεων για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και διαφάνειας στη διαχείριση των δημοτικών πόρων.

Οι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι είναι υπεύθυνοι για τη ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων και εξουσιοδοτούνται για την υπογραφή εγγράφων που εκδίδουν οι υπηρεσίες που επιλαμβάνονται των συγκεκριμένων θεμάτων και αφορούν στη λειτουργία και διαχείριση του αντικειμένου που τους ανατίθεται, με την επιφύλαξη των αρμοδιοτήτων των Αντιδημάρχων. Εξουσιοδοτούνται επίσης για τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

Η. Από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης παύει να ισχύει ηαριθμ.οικ.83/02-01-2024 (ΑΔΑ: ΨΕΦΩΩΕΤ-7Κ7)απόφασή μας «Ορισμός Αντιδημάρχων με θητεία από 02-01-2024 έως 30-06-2026 και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων. Ορισμός Εντεταλμένων Συμβούλων και ανάθεση καθηκόντων για το χρονικό διάστημα από 02-01-2024 έως 30-06-2026», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στον δικτυακό τόπο «Διαύγεια» και στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Ο Δήμαρχος Κατερίνης

Ιωάννης Ντούμος

Back to top