Νέος τάπητας ασφαλείας στον αύλειο χώρο του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου & Νηπιαγωγείου
Σε ένα φιλικό, όμορφο και ασφαλή χώρο για την πρόσβαση, το παιχνίδι και τις δραστηριότητες των μικρών μαθητών, μετατράπηκε ο αύλειος χώρος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου, στην Τοπική Κοινότητα Γανόχωρας.
Ο λόγος για την επίστρωση με νέο τάπητα ασφαλείας (πλάκες δαπέδου ασφαλείας), εμβαδού 400 τ.μ., της επιφάνειας του αύλειου χώρου του σχολείου. Μία παρέμβαση, που υλοποίησε η Εταιρεία δημοτικών πάρκινγκ «Πόλις». Το έργο κρίθηκε επιβεβλημένο, καθώς ήδη από το 2016 (ένα δηλαδή μόλις χρόνο μετά το πρώτο έτος λειτουργίας της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας), η κακοτεχνία στην εγκατάσταση και τοποθέτηση του τάπητα, σε συνδυασμό με τις φθορές, εγκυμονούσε κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών – μαθητριών.
«Με συνεχείς προσπάθειες, με ουσιαστικό έργο και με την αναβάθμιση υποδομών στα σχολεία μας, επιδιώκουμε την στήριξη των παιδιών μας. Οφείλουμε να εξασφαλίσουμε για τα παιδιά με αναπηρία ίσες ευκαιρίες τόσο στην εκπαίδευση όσο και στην ίδια τη ζωή» τόνισε σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Κατερίνης, Κώστας Κουκοδήμος, ο οποίος συνοδευόμενος από την πρόεδρο της Εταιρείας δημοτικών πάρκινγκ «Πόλις», Ασημίνα Πούλιου – Περδίκη πραγματοποίησε αυτοψία στον αύλειο χώρο του σχολείου.
Η δαπάνη για την προμήθεια και τοποθέτηση του τάπητα ασφαλείας καλύφθηκε από την Εταιρεία δημοτικών πάρκινγκ «Πόλις» και όπως σημείωσε σε δήλωσή της, η πρόεδρός της, Ασημίνα Πούλιου – Περδίκη: «Με μεγάλη χαρά, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης συμβάλλουμε στην εύρυθμη καθημερινότητα του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου & Νηπιαγωγείου και εξασφαλίζουμε την υψηλή ποιότητα λειτουργίας του. Τα παιδιά χαίρονται πλέον το παιχνίδι σε ένα πραγματικά φιλικό και ασφαλές περιβάλλον».
Τέλος, η Διευθύντρια του Ειδικού Δημοτικού – Νηπιαγωγείου, Σύλβια Δεληγιαννίδου εξέφρασε τις θερμές της ευχαριστίες της προς τον Δήμο Κατερίνης και προσωπικά προς τον Δήμαρχο Κώστα Κουκοδήμο, την πρόεδρο της Εταιρείας δημοτικών πάρκινγκ «Πόλις» Ασημίνα Πούλιου – Περδίκη, για την ανταπόκριση στο αίτημα της σχολικής κοινότητας.