Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

264.000 ευρώ για τα ΚΕΠ του Δήμου Κατερίνης από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Αναβαθμίζεται η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΕΠ του Δήμου Κατερίνης, τα οποία εξοπλίζονται με σύγχρονο ηλεκτρονικό υλικό, ενώ ανακαινίζονται και οι χώροι που στεγάζονται. Συνολικά, θα διατεθούν 264.000 ευρώ, τα οποία εξασφάλισε ο Δήμος από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Μετά από εισήγηση του Αντιδημάρχου Οικονομικών Υπηρεσιών Λάζου Ντόντη προς την Οικονομική Επιτροπή, έγινε αποδοχή ποσού 264.000 ευρώ στο πλαίσιο του Έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που χρηματοδοτείται από το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0

Συγκεκριμένα, το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών (23.000 ευρώ), εκτυπωτών (12.000 ευρώ) και Tablets για την χρήση της εφαρμογής gov.gr (3.000 ευρώ).

Επίσης, προβλέπεται η υλοποίηση συστήματος διαχείρισης επισκεπτών (ποσού 7.500,00 ευρώ) και προμήθεια tablets μέσω των οποίων θα διατίθεται εφαρμογή για την υπογραφή εγγράφων από τους εξυπηρετούμενους πολίτες καθώς και εφαρμογή αξιολόγησης από αυτούς των παρεχόμενων υπηρεσιών, (ποσού 1.200,00 ευρώ).

Ένα μεγάλο τμήμα της χρηματοδότησης (218.240 ευρώ), θα διατεθεί για εργασίες ανακαίνισης των ΚΕΠ, ώστε να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για την εξυπηρέτηση των δημοτών και κυρίως ατόμων με κινητικά προβλήματα.

Το πρόγραμμα καλύπτει το σύνολο των δαπανών. Ο Δήμος Κατερίνης, θα λάβει το 30% ως προκαταβολή και το υπόλοιπο 70% με την ολοκλήρωση κάθε έργου, ενώ γίνεται σαφές πως δεν απαιτείται η συμμετοχή του δήμου με ίδιους πόρους. «Η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών αποτελεί προτεραιότητα για τη διοίκησή μας. Αξιοποιούμε κάθε χρηματοδοτικό πρόγραμμα και αναβαθμίζουμε υποδομές και υπηρεσίες, χωρίς να επιβαρύνουμε το δημότη», δήλωσε ο δήμαρχος Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος. «Σ’ αυτήν την προσπάθεια, έχουμε συμπαραστάτη το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τον κ. Πιερακάκη, τον οποίο ευχαριστώ και δημόσια», κατέληξε ο δήμαρχος.

Back to top