Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Πρόσκληση σε τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής στις 5.7.2022

Σας καλούμε σε τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής που θα γίνει δια ζώσης την 5η Ιουλίου 2022 ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δ.Σ., σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 του ν.3852/2010, όπως αντικαταστάθηκαν και ισχύουν μέχρι σήμερα, για συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:

 1α) Έγκριση διενέργειας ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού μέσω ΕΣΗΔΗΣ για την εκτέλεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια και τοποθέτηση του τεχνολογικού εξοπλισμού και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις σκηνής θεάτρου», [Υποέργο 1 του έργου «ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ»], εκτιμώμενης αξίας 866.250,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24% (Α.Μ. 28/2021), β) Έγκριση της διακήρυξης, της μελέτης και των λοιπών εγγράφων της σύμβασης και γ) Συγκρότηση επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού
 2Έγκριση δαπανών πάγιας προκαταβολής
 3Υποβολή αιτήματος στο Υπουργείο Εσωτερικών στο πλαίσιο του προγραμματισμού προσλήψεων τακτικού προσωπικού για το έτος 2023
 4Έγκριση της από 24/6/2022 μελέτης και προσφυγής στη διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση του ά.32 του Ν.4412/2016 για την εκτέλεση της παροχής υπηρεσίας με τίτλο Συντήρηση – Υποστήριξη Εφαρμογών Λογισμικού του Δήμου Κατερίνης εκτιμώμενης αξίας 30.253,89 ευρώ εκτός ΦΠΑ
 5Τροποποίηση της σύμβασης με τίτλο: «Μελέτες του έργου “Προσωρινή Μετεγκατάσταση Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων στη θέση ‘Πέλεκα’ του Δήμου Κατερίνης”»
 6Έγκριση του 2ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα και 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης του έργου: «Κατασκευή – Διαμόρφωση πεζοδρομίων Τ.Κ. Βρίας» Αριθ. Μελ.: 78/2021               
 7Έγκριση του αποτελέσματος των Β1+Β2+Γ σταδίων (αξιολόγηση τεχνικών προσφορών & αξιολόγηση οικονομικών προσφορών –  εισήγηση για ανάδειξη προσωρινών αναδόχων) του ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού άνω των ορίων για την «Προμήθεια μέσων ατομικής προστασίας (Μ.Α.Π.) για το εργατοτεχνικό προσωπικό του Δήμου» με εκτιμώμενη αξία 318.169,00  ευρώ εκτός ΦΠΑ και ΔΠΚ/09/2022
 8Καταρτισμός όρων φανερής πλειοδοτικής δημοπρασίας για την εκμίσθωση αγροτεμαχίου του Δήμου Κατερίνης
 9Έγκριση της 13/2022 απόφασης ΔΣ της Δ.Ε.Ε.Ε.Κ. με θέμα «Έγκριση ή μη Ισολογισμού Δ.Ε.Ε.Ε.Κ. οικονομικού έτους 2021»
 10Έγκριση της 14/2022 απόφασης ΔΣ της Δ.Ε.Ε.Ε.Κ. με θέμα «Έγκριση ή μη Απολογισμού Δ.Ε.Ε.Ε.Κ. οικονομικού έτους 2021»
 11Ανάκληση της 398/2022 απόφασης ΟΕ και λήψη νέας με θέμα: «Κατάρτιση όρων διακήρυξης, έγκριση τεχνικών προδιαγραφών και ορισμός επιτροπής για τη διενέργεια διαγωνισμού για την προμήθεια τροφίμων και βασικής υλικής συνδρομής στο πλαίσιο της ενταγμένης (MIS CODE 5029657) Πράξης «ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΒΑΣΙΚΗΣ ΥΛΙΚΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ 2018-2019 – Κ.Σ. Π.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ», και της ενταγμένης (MIS CODE 5000184) Πράξης «ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΗΣ ΥΛΙΚΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ 2015-2016 – Κ.Σ. Π.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ» ενδεικτικού προϋπολογισμού δαπάνης 1.970.703,70€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 13% και 24% (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ: 1.722.529,43€, ΦΠΑ: 248.174,27€)
 12Εξειδίκευση πιστώσεων
 13Έγκριση μετακίνησης οχήματος
 14Έγκριση έκδοσης ενταλμάτων προπληρωμής και ορισμός υπολόγων για τη διαχείριση ποσών απαραίτητων για διάφορες ανάγκες του Δήμου
 15Έγκριση αποδιδόμενων λογαριασμών και απαλλαγή υπολόγων από τη διαχείριση ποσών για διάφορες ανάγκες του Δήμου
 16Ορισμός δικηγόρων για διάφορες υποθέσεις του Δήμου – Παραίτηση από ένδικα μέσα

O Πρόεδρος

Γεώργιος Κυριακίδης

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

       Μέλη Οικονομικής Επιτροπής

 ΤΑΚΤΙΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ
1.Γεώργιος Νταντάμης1.Αθανάσιος Αναγνώστου
2.Μαρία Τερζίδου2.Δημήτριος Μορφακίδης
3.Νικόλαος Κατανάς3.Αθανάσιος Μπαρμπαγεωργόπουλος
4.Ιωάννης Συμεωνίδης4.Αθανάσιος Γκούνας
5.Γεώργιος Τσιαλός5.Κωνσταντίνος Φιλοκώστας
6.Νικόλαος Παπαζιώγας6.Θωμάς Αναστασιάδης
7.Μιχαήλ Γεωργιάδης7.Αθανάσιος Λιακόπουλος
8.Νικόλαος Μακρίδης  

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ:

  1. Γραφείο Δημάρχου
  2. Γενικό Γραμματέα
  3. Διευθύνσεις Δήμου (email)
  4. Πρόεδρο ΔΣ
Back to top