Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Πρόσκληση σε τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής στις 28.2.2023

Σας καλούμε σε τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής που θα γίνει δια ζώσης την 28η Φεβρουαρίου 2023 ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δ.Σ., σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 72 και 75 του ν.3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν μέχρι σήμερα, για συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:

 1.Σύνταξη Σχεδίου 1ης Υποχρεωτικής Τακτοποιητικής Αναμόρφωσης προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2023
 2.Εισήγηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για την υποχρεωτική αναμόρφωση των πινάκων στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης (Ο.Π.Δ.) Δήμου Κατερίνης για το έτος 2023
 3.Κατακύρωση για τα τμήματα 1, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 16, 17, 18 και 19 του ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την «Προμήθεια ειδών τροφίμων για τις ανάγκες των Νομικών Προσώπων του Δήμου Κατερίνης»
 4.Αποδοχή ποσού 516.060,00 ευρώ για την κάλυψη δαπάνης μισθοδοσίας προσωπικού καθαριότητας, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στις σχολικές μονάδες, για το διδακτικό έτος 2022-2023
 5.Καταρτισμός όρων διακήρυξης για τη διενέργεια δημοπρασίας για την εκμίσθωση δημοτικού ακινήτου έκτασης 4.282,91 τ.μ., με κτιριακές εγκαταστάσεις (πρώην κατάστημα HAVANA), τμήματος του υπ’ αριθ. 1283Α τεμαχίου στο αγρόκτημα Περίστασης στην παραλιακή οδό Παραλίας – Ολυμπιακής Ακτής Δήμου Κατερίνης
 6.α) Έγκριση διενέργειας ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού μέσω ΕΣΗΔΗΣ (άνω των ορίων), για την εκτέλεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Μίσθωση Μηχανημάτων για την αποκατάσταση – συντήρηση και εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών υποδομών της Δ.Ε. Κατερίνης» εκτιμώμενης αξίας 362.872,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24% [αριθμός μελέτης 117/2022 (Για το 1ο, 2ο & 3ο τμήμα υπηρεσιών της μελέτης)], β) Έγκριση των τευχών δημοπράτησης και των λοιπών εγγράφων της σύμβασης & καθορισμός των όρων της διακήρυξης, γ) Συγκρότηση επιτροπής διενέργειας διαγωνισμού
 7.Έγκριση των δαπανών μετακίνησης Αντιδημάρχων
 8.Εξειδίκευση πιστώσεων για διάφορες ανάγκες του Δήμου
 9.Έγκριση μετακίνησης οχήματος
 10.Έγκριση έκδοσης ενταλμάτων προπληρωμής και ορισμός υπολόγων για τη διαχείριση ποσών απαραίτητων για διάφορες ανάγκες του Δήμου
 11.Έγκριση αποδιδόμενων λογαριασμών και απαλλαγή υπολόγων από τη διαχείριση ποσών για διάφορες ανάγκες του Δήμου
 12.Ορισμός δικηγόρων για διάφορες υποθέσεις του Δήμου – Παραίτηση από ένδικα μέσα

O Πρόεδρος

Γεώργιος Κυριακίδης

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

Α. Μέλη Οικονομικής Επιτροπής

 ΤΑΚΤΙΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ
1.Γεώργιος Νταντάμης1.Αθανάσιος Αναγνώστου
2.Μαρία Τερζίδου2.Δημήτριος Μορφακίδης
3.Νικόλαος Κατανάς3.Αθανάσιος Μπαρμπαγεωργόπουλος
4.Ιωάννης Συμεωνίδης4.Κωνσταντίνος Φιλοκώστας
5.Γεώργιος Τσιαλός5.Θωμάς Αναστασιάδης
6.Νικόλαος Παπαζιώγας6.Αθανάσιος Λιακόπουλος
7.Μιχαήλ Γεωργιάδης  
8.Νικόλαος Μακρίδης  

Β. Επικεφαλής Παρατάξεων Μειοψηφίας

           (που δεν εκπροσωπούνται στην Οικονομική Επιτροπή)

  1. Νικόλαος Τσουπέης
  2. Ευγένιος Παπαδόπουλος

Γ. Προέδροι Κοινοτήτων

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ:

  1. Γραφείο Δημάρχου
  2. Γενικό Γραμματέα
  3. Διευθύνσεις Δήμου (email)
  4. Πρόεδρο ΔΣ
Back to top
Μετάβαση στο περιεχόμενο