Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Πρόσκληση σε τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής στις 13.12.2022

Σας καλούμε σε τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής που θα γίνει δια ζώσης την 13η Δεκεμβρίου 2022 ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δ.Σ., σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 του ν.3852/2010, όπως αντικαταστάθηκαν και ισχύουν μέχρι σήμερα, για συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:

1. Έγκριση δαπανών πάγιας προκαταβολής
 2.Αποδοχή  ποσού ύψους 291.740,00 ευρώ που αφορά  τη Δ΄ Κατανομή από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους έτους 2022, σε όλους τους Δήμους της Χώρας, για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών των σχολείων τους
 3.Πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας δύο (2) μηνών για την κάλυψη αναγκών αποχιονισμού για την χειμερινή περίοδο 2022-2023 της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κατερίνης
 4.Έγκριση του αποτελέσματος της διαδικασίας αποσφράγισης και αξιολόγησης των προσφορών για την ανάδειξη προσωρινού αναδόχου στο πλαίσιο του ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού με αριθμό στο Υποσύστημα 192438 για την εκτέλεση του έργου «Βελτίωση γεωμετρικών χαρακτηριστικών και οδοστρώματος αγροτικής οδοποιίας Δήμου Κατερίνης», εκτιμώμενης αξίας 1.298.387,10 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%  (Α.Μ. 129/2020)
 5.Έγκριση, διενέργειας ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού μέσω ΕΣΗΔΗΣ, τευχών δημοπράτησης και καθορισμός των όρων της διακήρυξης για την εκτέλεση του έργου: «Ασφαλτόστρωση οδών αρμοδιότητας Δήμου Κατερίνης» εκτιμώμενης αξίας  322.580,64 ευρώ πλέον ΦΠΑ  24%  (Α.Μ. 137/2021) στο πλαίσιο υλοποίησης Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Κατερίνης και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας – Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας.
 6.Έγκριση  της αριθμ. 117/2022 μελέτης με τίτλο «Μίσθωση Μηχανημάτων για την αποκατάσταση – συντήρηση και εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών υποδομών της ΔΕ Κατερίνης» προϋπολογισμού 487.161,28€ και καθορισμός του τρόπου εκτέλεσης του 4ου τμήματος της ανωτέρω μελέτης προϋπολογισμού 37.200,00€
7. Έγκριση πρακτικού για την αξιολόγηση των δικαιολογητικών κατακύρωσης για την «Προμήθεια τροφίμων και βασικής υλικής συνδρομής στο πλαίσιο της ενταγμένης (MIS CODE 5029657) Πράξης «ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΒΑΣΙΚΗΣ ΥΛΙΚΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ 2018-2019 – Κ.Σ. Π.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ», και της ενταγμένης (MIS CODE 5000184) Πράξης «ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΗΣ ΥΛΙΚΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ 2015-2016 – Κ.Σ Π.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ»  και κατακύρωση του διαγωνισμού.
 8.Εξώδικος (συμβιβαστικός) καθορισμός  τιμής μονάδας αποζημίωσης γης δημοτών – Δήμου
 9.Έγκριση των δαπανών μετακίνησης Αιρετών
 10.Εξειδίκευση πιστώσεων
 11.Διαγραφή οφειλών από βεβαιωτικούς καταλόγους
 12.Έγκριση μετακίνησης οχήματος
 13.Έγκριση έκδοσης ενταλμάτων προπληρωμής και ορισμός υπολόγων για τη διαχείριση ποσών απαραίτητων για διάφορες ανάγκες του Δήμου
 14.Έγκριση αποδιδόμενων λογαριασμών και απαλλαγή υπολόγων από τη διαχείριση ποσών για διάφορες ανάγκες του Δήμου
 15.Ορισμός δικηγόρων για διάφορες υποθέσεις του Δήμου – Παραίτηση από ένδικα μέσα

                                                                           O Πρόεδρος

Γεώργιος Κυριακίδης

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

Α. Μέλη Οικονομικής Επιτροπής

 ΤΑΚΤΙΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ
1.Γεώργιος Νταντάμης1.Αθανάσιος Αναγνώστου
2.Μαρία Τερζίδου2.Δημήτριος Μορφακίδης
3.Νικόλαος Κατανάς3.Αθανάσιος Μπαρμπαγεωργόπουλος
4.Ιωάννης Συμεωνίδης4.Κωνσταντίνος Φιλοκώστας
5.Γεώργιος Τσιαλός5.Θωμάς Αναστασιάδης
6.Νικόλαος Παπαζιώγας6.Αθανάσιος Λιακόπουλος
7.Μιχαήλ Γεωργιάδης  
8.Νικόλαος Μακρίδης  

Β. Επικεφαλής Παρατάξεων Μειοψηφίας

           (που δεν εκπροσωπούνται στην Οικονομική Επιτροπή)

  1. Νικόλαος Τσουπέης
  2. Ευγένιος Παπαδόπουλος

Γ. Προέδροι Κοινοτήτων

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ:

  1. Γραφείο Δημάρχου
  2. Γενικό Γραμματέα
  3. Διευθύνσεις Δήμου (email)
  4. Πρόεδρο ΔΣ
Back to top
Μετάβαση στο περιεχόμενο