Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Τροποποίηση, επαναδιατύπωση και κωδικοποίηση των αριθμ. οικ. 35277/2.9.2019, οικ. 44818/29.10.2019, οικ. 40726/3.10.2019, οικ. 12969/8.5.2020, οικ. 14259/21.5.2020, οικ.15397/29.5.2020 αποφάσεων Δημάρχου περί ορισμού έμμισθων και άμισθων αντιδημάρχων και μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εντεταλμένων συμβούλων και ανάθεσης καθηκόντων, με θητεία από 3.9.2019 έως 31.12.2020

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις των άρθρων 58, 59, 60, 61, 66, 92, 94 και 95  του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα   Καλλικράτης», όπως ισχύουν
  2. Τις διατάξεις των άρθρων 75, 76, 86, 87 και 88 του ν. 3463/2006 (ΦΕΚ 114 Α) «Δημοτικός & Κοινοτικός Κώδικας», όπως ισχύουν
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα   Καλλικράτης», όπως ισχύουν, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του ν.4483/2017 (ΦΕΚ 107 Α) και ισχύει, αναφορικά με την αντιμισθία
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 47 του ν. 4647/2019 (ΦΕΚ 204 Α) «Κατεπείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας των Υπουργείων Υγείας, Εσωτερικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και άλλες διατάξεις» με την οποία προστίθεται παράγραφος 7 στο άρθρο 59 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α) ως εξής: «7. Με την απόφαση της παραγράφου 5 και τηρουμένων των προϋποθέσεων του άρθρου αυτού, μπορεί να ορίζονται άμισθοι αντιδήμαρχοι σε αριθμό που δεν υπερβαίνει το ένα τρίτο του αριθμού των αντιδημάρχων της παραγράφου 2. Τυχόν κλάσμα στρογγυλοποιείται στην αμέσως επόμενη ακέραια μονάδα, αν ισούται ή υπερβαίνει το ήμισυ αυτής. Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής και ο αριθμός τους δεν προσμετράται για τον υπολογισμό των θέσεων ειδικών συμβούλων συνεργατών, κατά την παράγραφο 1 του άρθρου 163 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων.»
  5. Την αριθμ. 28549/19 (ΦΕΚ 1327/17.4.2019, τ. Β΄) «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει»
  6. Τη δημοσίευση του τροποποιημένου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Κατερίνης (ΦΕΚ 4091/23.9.2020 τ. Β΄) στις διατάξεις του οποίου κρίνεται σκόπιμη η προσαρμογή και κωδικοποίηση των αποφάσεων ορισμού αντιδημάρχων και μεταβίβασης αρμοδιοτήτων.
  7. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.8.2019 «Ορισμός Αντιδημάρχων»
  8. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.48/22119/07.04.2020 «Ορισμός Αντιδημάρχων»
  9. Το από 2.9.2019 πρακτικό σύμπραξης των δημοτικών παρατάξεων «Εκκίνηση» και «Ανανέωση τώρα», σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 66 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 4623/2019 (ΦΕΚ 134 Α), που υποβλήθηκε την 2.9.2019 στον σύμβουλο του συνδυασμού με τον οποίο εξελέγη ο Δήμαρχος και που έχει εκλεγεί με τις περισσότερες ψήφους κ. Ιωάννη Συμεωνίδη, επικυρώθηκε αυθημερόν σύμφωνα με τις ανωτέρω διατάξεις με επισημειωματική πράξη του ιδίου και έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου 35261/2.9.2019
  10. Το γεγονός ότι ο Δήμος Κατερίνης έχει έξι (6) Δημοτικές Ενότητες
  11. Την αριθμ. οικ. 35277/2.9.2019 απόφαση Δημάρχου «Ορισμός αντιδημάρχων με θητεία από 3.9.2019 έως 31.12.2020 και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων. Ορισμός εντεταλμένων συμβούλων και ανάθεση καθηκόντων για το χρονικό διάστημα 3.9.2019 έως 31.12.2020»
  12. Την αριθμ. οικ. 40726/3.10.2019 απόφαση Δημάρχου «Τροποποίηση της αριθμ. οικ. 35277/2.9.2019 απόφασης Δημάρχου (ΑΔΑ6Η4ΧΩΕΤ-7ΥΔ) «Ορισμός αντιδημάρχων με θητεία από 3.9.2019 έως 31.12.2020 και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων. Ορισμός εντεταλμένων συμβούλων και ανάθεση καθηκόντων για το χρονικό διάστημα 3.9.2019 έως 31.12.2020»
  13. Την αριθμ. οικ. 44818/29.10.2019 απόφαση Δημάρχου με θέμα «Τροποποίηση της αριθμ. οικ. 35277/2.9.2019 απόφασης Δημάρχου (ΑΔΑ6Η4ΧΩΕΤ-7ΥΔ) «Ορισμός αντιδημάρχων με θητεία από 3.9.2019 έως 31.12.2020 και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων. Ορισμός εντεταλμένων συμβούλων και ανάθεση καθηκόντων για το χρονικό διάστημα 3.9.2019 έως 31.12.2020»
  14. Την αριθμ. οικ. 12969/8.5.2020 απόφαση Δημάρχου με θέμα «Τροποποίηση της αριθμ. οικ. 35277/2.9.2019 απόφασης Δημάρχου (ΑΔΑ6Η4ΧΩΕΤ-7ΥΔ) «Ορισμός αντιδημάρχων με θητεία από 3.9.2019 έως 31.12.2020 και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων. Ορισμός εντεταλμένων συμβούλων και ανάθεση καθηκόντων για το χρονικό διάστημα 3.9.2019 έως 31.12.2020», όπως αυτή τροποποιήθηκε και ισχύει μέχρι σήμερα»
  15. Την αριθμ. οικ. 14259/21.5.2020 απόφαση Δημάρχου με θέμα «Ορισμός άμισθου αντιδημάρχου με θητεία έως 31.12.2020 και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων»
  16. Την αριθμ. οικ.15397/29.5.2020 απόφαση Δημάρχου με θέμα «Ορισμός άμισθου αντιδημάρχου με θητεία έως 31.12.2020 και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων – Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθμ. οικ. 35277/2.9.2019 απόφασης Δημάρχου περί ορισμού αντιδημάρχων, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και της αριθμ. οικ. 14259/21.5.2020 απόφασης  Δημάρχου, περί ορισμού άμισθου αντιδημάρχου»   
  17.  Την ανάγκη εύρυθμης λειτουργίας του Δήμου

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

         Τροποποιούμε, επαναδιατυπώνουμε και κωδικοποιούμε τις αριθμ. οικ. 35277/2.9.2019, οικ. 44818/29.10.2019, οικ. 40726/3.10.2019, οικ. 12969/8.5.2020, οικ. 14259/21.5.2020, οικ.15397/29.5.2020 αποφάσεις Δημάρχου περί ορισμού έμμισθων και άμισθων αντιδημάρχων και μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και εντεταλμένων συμβούλων και ανάθεσης καθηκόντων, με θητεία από 3.9.2019 έως 31.12.2020, προσαρμόζοντας τις περιεχόμενες σ΄ αυτές ρυθμίσεις στις διατάξεις του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 4091/26.9.2020, τ. Β΄).

         Κατόπιν τούτων, οι ανωτέρω αποφάσεις Δημάρχου με τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες στους αντιδημάρχους και τα ανατιθέμενα καθήκοντα στους εντεταλμένους συμβούλους, κωδικοποιούνται ως ακολούθως:

  1.   Αντιδήμαρχος Νταντάμης Γεώργιος με αρμοδιότητες:
  2. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Δόμησης και Ελέγχου Κατασκευών

β) Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών

  1. Την ευθύνη εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν στον τομέα του Τουρισμού της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και ειδικότερα:

α) Τήρηση μητρώων και στοιχείων που αφορούν στην υφιστάμενη κατάσταση του τουρισμού στην περιοχή του Δήμου

β)   Σχεδιασμός και εφαρμογή προγραμμάτων και δράσεων παρέμβασης του Δήμου για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή και την αναβάθμιση των παρερχομένων τουριστικών υπηρεσιών.

γ) Σχεδιασμός και εφαρμογή προγραμμάτων τουριστικής προβολής της περιοχής του Δήμου

δ) Μέριμνα για την εφαρμογή μηχανισμών ενημέρωσης και πληροφόρησης των επισκεπτών της περιοχής.

  •   Αντιδήμαρχος Μορφακίδης Δημήτριος με αρμοδιότητες:
  • Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης (διατάκτης), με εξαίρεση την αρμοδιότητα της υπογραφής του τεκμηριωμένου αιτήματος της παρ.3.α του άρθρου 66 του ν.4270/2014 και της παρ.1.α του άρθρου 4 του π.δ.80/2016 και μόνον όταν το αίτημα αφορά κάθε άλλη οργανική μονάδα εκτός από την Οικονομική Υπηρεσία. Ειδικότερα, όταν το τεκμηριωμένο αίτημα του διατάκτη προς τον Προϊστάμενο Οικονομικών Υπηρεσιών (Π.Ο.Υ.) για έκδοση απόφασης ανάληψης υποχρέωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4270/2014 και του π.δ.80/2016, αφορά σε δαπάνη οποιασδήποτε οργανικής μονάδας, πλην της Οικονομικής Υπηρεσίας, τότε θα υπογράφεται από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ή εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο της αντίστοιχης οργανικής μονάδας. Στην περίπτωση που το παραπάνω αίτημα αφορά την Οικονομική Υπηρεσία, θα υπογράφεται από τον αντιδήμαρχο Δημήτριο Μορφακίδη.
  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Προϋπολογισμού και Οικονομικής Πληροφόρησης

β) Τμήμα Λογιστηρίου

γ) Τμήμα Μισθοδοσίας

δ) Τμήμα Εσόδων

ε) Τμήμα Προμηθειών

στ) Τμήμα Ταμείου

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και ειδικότερα των τμημάτων:

α) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου

β) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών

β) Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης

  • Την έγκριση των δαπανών πάγιας προκαταβολής
  •   Αντιδήμαρχος Συμεωνίδης Ιωάννης με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Γραμματείας και Παρακολούθησης Έργων

β) Τμήμα Αδειοδοτήσεων

γ) Τμήμα Μελετών Έργων (Τ.Μ.Ε.)

δ) Τμήμα Κατασκευής Έργων (Τ.Κ.Ε.)

ε) Τμήμα Λειτουργίας Έργων & Αυτεπιστασίας (Τ.Λ.Ε.Α.)

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας.
  •   Αντιδήμαρχος Γραμματικόπουλος Κωνσταντίνος με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη για την οργάνωση και τον συντονισμό των υπηρεσιακών ενεργειών για την επίλυση των προβλημάτων στα όρια των Κοινοτήτων του Δήμου Κατερίνης, πλην της Κοινότητας Κατερίνης, με τη συνδρομή των Προέδρων και των Συμβουλίων τους, σε συνεργασία πάντα με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο και με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, και ιδίως:

α) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και αποκατάσταση της υφιστάμενης αγροτικής οδοποιίας στις κοινότητες καθώς και την έρευνα νέων αναγκών για τη βελτίωση της πρόσβασης σε γεωργικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις

β) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και καλή λειτουργία των δικτύων άρδευσης και ύδρευσης.

γ) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων

δ) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την αναμόρφωση των παιδικών χαρών, καθώς και των χώρων αναψυχής

ε)  Την παρακολούθηση των έργων για τη συντήρηση των σχολικών κτιρίων που βρίσκονται στις Κοινότητες

στ) Την αναζήτηση τρόπων αξιοποίησης των δημοτικών ακινήτων

ζ) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των τεχνικών έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Κοινότητες.

η) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στην Κοινότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

θ) Τη συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας των κατοίκων της Κοινότητας.

  • Αντιδήμαρχος Τσιαλός Γεώργιος με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης

   β) Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, πλην των προπαρασκευαστικών ή και τελικών πράξεων που αφορούν σε διορισμούς, τοποθετήσεις, μετακινήσεις, μετατάξεις και αποσπάσεις του προσωπικού

 γ) Τμήμα Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων

  1. Την ευθύνη, εποπτεία  οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)
  2. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες, εξαιρουμένου του τομέα του Τουρισμού του τμήματος ανάπτυξης πρωτογενούς τομέα, απασχόλησης και τουρισμού:

α) Τμήμα Ανάπτυξης Πρωτογενούς Τομέα, Απασχόλησης και Τουρισμού

β) Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

γ) Τμήμα Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας

  1. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Ισότητας των Φύλων που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

α) Γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας

β) Γραφείο Προστασίας της Δημόσιας Υγείας

γ) Γραφείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης

  • Αντιδήμαρχος Κήπου Ευάγγελος με αρμοδιότητες:
  • Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία των δικτύων άρδευσης
  • Αντιδήμαρχος Κυριακίδης Γεώργιος με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων των παρακάτω τμημάτωντης Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας:

α) Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης. Στις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου ανήκει επίσης (i) η διαχείριση, σύμφωνα µε τον αντίστοιχο σχεδιασμό που καταρτίζεται από την Περιφέρεια, των στερεών αποβλήτων σε επίπεδο προσωρινής αποθήκευσης, μεταφόρτωσης, επεξεργασίας, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης λειτουργίας σχετικών εγκαταστάσεων, κατασκευής μονάδων επεξεργασίας και αξιοποίησης,

(ii) η αποκατάσταση υφισταμένων χώρων εναπόθεσης (ΧΑΔΑ) σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

(iii) η μελέτη, ο σχεδιασμός, η εισήγηση και παρακολούθηση για την εφαρμογή συστημάτων εναλλακτικής διαχείρισης των αστικών στερεών αποβλήτων στην περιοχή του Δήμου (συστήματα και προγράμματα ανακύκλωσης).

 (iv) η ευθύνη και εποπτεία διαχείρισης, λειτουργίας και φύλαξης του χώρου του δημοτικού αμαξοστασίου».

β) Τμήμα Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων

γ) Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Διαχείρισης Υλικού (Αποθήκης)

  • Αντιδήμαρχος Τσιουκάνης Κωνσταντίνος με αρμοδιότητες:

Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων των παρακάτω τμημάτων της της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας:

α) Τμήμα Περιβάλλοντος

β) Τμήμα κοιμητηρίων

  • Αντιδήμαρχος Φιλοκώστας Κωνσταντίνος με αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Δηµοτικής Αστυνομίας που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α) Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού

β) Τμήμα Αστυνόμευσης

ii.Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό, μέριμνα και έλεγχο των διαδικασιών του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που αφορούν στα αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κ.λπ.).

Β. Στους ανωτέρω Αντιδημάρχους μεταβιβάζονται επιπλέον οι αρμοδιότητες:

  1. Να υπογράφουν το σύνολο των αποφάσεων Δημάρχου, των διοικητικών πράξεων και των εγγράφων, αποφάσεων, πιστοποιητικών, αδειών, βεβαιώσεων, τευχών, συμβάσεων, συμπεριλαμβανομένων των προγραμματικών, διακηρύξεων, περιλήψεων, αναθέσεων, συμβολαίων κ.λπ., που εκδίδονται στα πλαίσια λειτουργίας των υπηρεσιών των οποίων έχουν την αρμοδιότητα επίβλεψης, κατεύθυνσης και ελέγχου, συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων που συνάπτονται με δικηγόρους.
  2. Να εισηγούνται στα αρμόδια όργανα του  τα θέματα των αρμοδιοτήτων τους και να αναλαμβάνουν  την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.
  3. Να αξιολογούν το προσωπικό, κατά τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις.
  4. Να τελούν πολιτικούς γάμους, εναλλακτικά με τον Δήμαρχο.
  5. Να θεωρούν το γνήσιο της υπογραφής.

Γ. Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι ορίζονται οι παρακάτω Δημοτικοί Σύμβουλοι στους οποίους ανατίθεται ο συντονισμός, η παρακολούθηση και η υποστήριξη συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων που ασκούνται από τους ανωτέρω Αντιδημάρχους, ως ακολούθως:

  1. Αναγνώστου Αθανάσιος με καθήκοντα:
    1. Την εποπτεία, τον συντονισμό και την υποστήριξη των ενεργειών για τον σχεδιασμό, την κατασκευή, παρακολούθηση και συντήρηση των τεχνικών έργων στις Δημοτικές Ενότητες Ελαφίνας, Πέτρας και Πιερίων του Δήμου Κατερίνης.
  • Κατανάς Νικόλαος με καθήκοντα:
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και τον συντονισμό των δράσεων και ενεργειών στο πλαίσιο διαχείρισης την προσφυγικής κρίσης και υλοποίησης της μεταναστευτικής πολιτικής.
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και τον συντονισμό των δράσεων και ενεργειών για την υλοποίηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΕΠ ΕΒΥΣ) του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους απόρους (ΤΕΒΑ/FEAD).
  • Την εποπτεία, τον συντονισμό και την υποστήριξη των ενεργειών του τμήματος περιβάλλοντος για την προστασία του περιβάλλοντος, τη διαχείριση κοιμητηρίων και τη συντήρηση πρασίνου που αφορά στις Δημοτικές Ενότητες Ελαφίνας, Πέτρας και Πιερίων του Δήμου Κατερίνης.
  • Μπεϊνάς Ιωάννης με καθήκοντα:
    • Την εποπτεία, τον συντονισμό των δράσεων και των ενεργειών στο τμήμα Προγραμματισμού και διαφάνειας και συγκεκριμένα στο γραφείο τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ).
  • Γκούνας Αθανάσιος με καθήκοντα:
    • Την τήρηση μητρώων και στοιχείων που αφορούν στην υφιστάμενη κατάσταση του τουρισμού στην περιοχή του Δήμου
    • Τον σχεδιασμό και εφαρμογή προγραμμάτων και δράσεων παρέμβασης του Δήμου για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή και την αναβάθμιση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών.
    • Τον σχεδιασμό και εφαρμογή προγραμμάτων τουριστικής προβολής της περιοχής του Δήμου
    • Μέριμνα για την εφαρμογή μηχανισμών ενημέρωσης και πληροφόρησης των επισκεπτών της περιοχής
  • Κεραμιδιώτης Ευστάθιος με καθήκοντα:
    • Την εποπτεία και συντονισμό  και υποστήριξη ενεργειών του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας για τη Δημοτική Ενότητα Παραλίας.
  • Πούλιου Ασημίνα με καθήκοντα:
  • Την ευθύνη της διαχείρισης και λειτουργίας του Κέντρου Συμβουλευτικής Υποστήριξης Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Κατερίνης.

      Οι ανωτέρω Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι είναι υπεύθυνοι για τη ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων και εξουσιοδοτούνται για την υπογραφή εγγράφων που εκδίδουν οι υπηρεσίες που επιλαμβάνονται των συγκεκριμένων θεμάτων και αφορούν στη λειτουργία και διαχείριση του αντικειμένου που τους ανατίθεται, με την επιφύλαξη των αρμοδιοτήτων των Αντιδημάρχων. Εξουσιοδοτούνται επίσης για τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τον αναπληρώνει στην άσκηση των καθηκόντων του ο Αντιδήμαρχος Γεώργιος Νταντάμης, όταν δε αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τον Δήμαρχο αναπληρώνουν στην άσκηση των καθηκόντων του καλούμενοι για τον σκοπό αυτό κατά σειρά προτεραιότητας, εφόσον ο προηγούμενος επίσης απουσιάζει ή κωλύεται, οι Αντιδήμαρχοι α) Δημήτριος Μορφακίδης, β) Γεώργιος Τσιαλός, γ) Ευάγγελος Κήπου, δ) Γεώργιος Κυριακίδης, ε) Κωνσταντίνος Γραμματικόπουλος, στ) Ιωάννης Συμεωνίδης, ζ) Κωνσταντίνος Φιλοκώστας και η) Κωνσταντίνος Τσιουκάνης.

Ε. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου αυτός αναπληρώνεται στην άσκηση των καθηκόντων του από τον Αντιδήμαρχο Γεώργιο Νταντάμη και σε περίπτωση απουσίας και αυτού από τον Αντιδήμαρχο Ιωάννη Συμεωνίδη.

      Από τους ανωτέρω Αντιδημάρχους αντιμισθία δικαιούνται οι: Νταντάμης Γεώργιος, Μορφακίδης Δημήτριος, Συμεωνίδης Ιωάννης, Τσιαλός Γεώργιος, Κήπου Ευάγγελος, Κυριακίδης Γεώργιος, Γραμματικόπουλος Κωνσταντίνος.

Η θητεία των ανωτέρω Αντιδημάρχων και Εντεταλμένων συμβούλων λήγει 31.12.2020.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία ημερήσια εφημερίδα και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Ο Δήμαρχος Κατερίνης

Κωνσταντίνος Κουκοδήμος

Εσωτερική Διανομή:

  1. Γραφείο Δημάρχου
  2. Γραφεία Αντιδημάρχων
  3. Εντεταλμένους Συμβούλους
  4. Πρόεδρο Δ.Σ.
  5. Οργανικές Μονάδες Δήμου
  6. Γραφείο Ειδικών συμβούλων/συνεργατών
Back to top
Μετάβαση στο περιεχόμενο